Gjest Bruker-127711 Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Bunker Funker det bra mot zerglingrush også? Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Mot Zerglings trenger du egentlig bare wall. Bunker er overflødig hvis du reparerer muren. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 13. august 2010 Forfatter Del Skrevet 13. august 2010 Bunker funker helt greit mot zerglingrush, men bør ikke være nødvendig. Det er waste av minerals spør du meg. Marinene dine kan være på andre siden av supply depotene/barracksen din, og fremdeles angripe zerglingene. Ikke noe vits å ha de inni bygningen. Og er det veldig mange zerglings, sender du en eller fler SCV til å reparere bygningene som blir angrepet. Og du vil til slutt ha drept alle zerglingene, mens de bare stanger i en bygning som blir konstant reparert. En ting dog.. om han kjører med banelings, da er det en litt annen story. De må helst dø før de treffer bygningen din. Eventuelt kan du kjøre dobbel-barrikade. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 14. august 2010 Forfatter Del Skrevet 14. august 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=ZhkRiQeZDCg Noe jeg raskt filmet på 20 minutter. Tok bare litt tid å rendrere (som jeg forøvrig også failet på) :b Endret 14. august 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Sitter du å spiller på kjøkkenet? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Får vel lage en lignende video til Protoss, da. Så fort jeg får tilkoblet filmkameraet mitt til pc'en. Noen som vet det forresten? Har et JVC kamera. Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Bunker funker helt greit mot zerglingrush, men bør ikke være nødvendig. Det er waste av minerals spør du meg. Marinene dine kan være på andre siden av supply depotene/barracksen din, og fremdeles angripe zerglingene. Kan du ikke bare "selge" (kommer ikke på ordet) bunkeren når du er ferdig med den? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Får vel lage en lignende video til Protoss, da. Så fort jeg får tilkoblet filmkameraet mitt til pc'en. Noen som vet det forresten? Har et JVC kamera. Funker ikke Fraps likesåbra? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 15. august 2010 Forfatter Del Skrevet 15. august 2010 @Ullsokk, ja. Lang historie @Romis, ja. Det synes jeg du skal @Nafauna. Joda. Du kan salvage bunkere. Men det kan du ikke etter den er sprengt i fillebiter av banelings. Og de 100 mineralene er ganske vital så tidlig. Lenke til kommentar
SML Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Nice Andreas fint kjøkken gleder meg bare mer og mer til å spille SC2! det MÅ komme imorra. Nå er denne i mine inlegg, så får følge med her, siden jeg sikkert kommer til å spille Terran. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 15. august 2010 Forfatter Del Skrevet 15. august 2010 Haha, ikkesant? Det mest råtne rommet i hele huset. Og der skal jeg filme! Gjør det. Vi kan ta en del custom matcher, så kan jeg lære deg litt Så du kommer i gang. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Gah, jeg sliter mye mot rushes nesten av prinsipp. fuckings proxygaterusha i hele går. Lenke til kommentar
Kaiz3r Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Gah, jeg sliter mye mot rushes nesten av prinsipp. fuckings proxygaterusha i hele går. Når jeg går i seng må jeg be moren min om å sjekke at det ikke er noen prxycannons under senga mi 1 Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Er det noe spesielle sider uten om Min lenkehttp://day9tv.blip.tv/file/3987394/ der man kan se kamper helst i full hd trenger ikke ver det. Og med kommentator helst 2 stk. Noen som kan poste noen bra sider? Eg fant 1 par kamper på youtube i full hd og 2 kommentatorer, tror de er veldig kjente sier terrible terrible damgage hele tiden Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Day9, Husky og HDstarcraft Edit: Day9 er guden, lol Endret 17. august 2010 av Detectable Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Day9, Husky og HDstarcraft Edit: Day9 er guden, lol hmmmm ja det kan ver underholderne og se på han, men eg syns han overdriver personligheten sin noge så vannvittig til tider at eg blir lei av å se på det. Han snakker seg inn i en slags evig varende sirkel til tider, litt masete og eg ikke helt samme humoren som han. Men ellers er det heilt ok å se på Off nå snakka han seg totalt vekk at han glemte hva han snakka om hehe Endret 17. august 2010 av Xp3ri3nZ Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Day 9 synes jeg er veldig veldig bra. Fyren har nok selvironi til at det ikke blir påtatt, og han vet jo virkelig hva han snakker om. Og så til det tråden handler om: Hva gjør dere mot cannon rushes? Tapte en kamp i går til det, og proben kom seg inn i basen min, og begynte å sette opp cannons. Hadde kun en marine på det tidspunktet, så det ble litt vanskelig å kontrollere det. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Og så til det tråden handler om: Hva gjør dere mot cannon rushes? Tapte en kamp i går til det, og proben kom seg inn i basen min, og begynte å sette opp cannons. Hadde kun en marine på det tidspunktet, så det ble litt vanskelig å kontrollere det. Er ikke noen proff, men hvis du har klart å skaffe deg en marine burde du ha klart å fått satt opp en mur allerede. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Og så til det tråden handler om: Hva gjør dere mot cannon rushes? Tapte en kamp i går til det, og proben kom seg inn i basen min, og begynte å sette opp cannons. Hadde kun en marine på det tidspunktet, så det ble litt vanskelig å kontrollere det. Er ikke noen proff, men hvis du har klart å skaffe deg en marine burde du ha klart å fått satt opp en mur allerede. Hadde det, men proben snek seg inn omtrent sekundet før siste depot var satt opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå