Gå til innhold

SC 2:Terran, Strategi- og taktikkdiskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bunker funker helt greit mot zerglingrush, men bør ikke være nødvendig. Det er waste av minerals spør du meg. Marinene dine kan være på andre siden av supply depotene/barracksen din, og fremdeles angripe zerglingene. Ikke noe vits å ha de inni bygningen. Og er det veldig mange zerglings, sender du en eller fler SCV til å reparere bygningene som blir angrepet. Og du vil til slutt ha drept alle zerglingene, mens de bare stanger i en bygning som blir konstant reparert.

En ting dog.. om han kjører med banelings, da er det en litt annen story. De må helst dø før de treffer bygningen din. Eventuelt kan du kjøre dobbel-barrikade.

Lenke til kommentar

Bunker funker helt greit mot zerglingrush, men bør ikke være nødvendig. Det er waste av minerals spør du meg. Marinene dine kan være på andre siden av supply depotene/barracksen din, og fremdeles angripe zerglingene.

Kan du ikke bare "selge" (kommer ikke på ordet) bunkeren når du er ferdig med den?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Får vel lage en lignende video til Protoss, da. Så fort jeg får tilkoblet filmkameraet mitt til pc'en. Noen som vet det forresten? Har et JVC kamera.

Funker ikke Fraps likesåbra?

Lenke til kommentar

Day9, Husky og HDstarcraft

Edit: Day9 er guden, lol

hmmmm ja det kan ver underholderne og se på han, men eg syns han overdriver personligheten sin noge så vannvittig til tider at eg blir lei av å se på det. Han snakker seg inn i en slags evig varende sirkel til tider, litt masete og eg ikke helt samme humoren som han. Men ellers er det heilt ok å se på

Off nå snakka han seg totalt vekk at han glemte hva han snakka om hehe

Endret av Xp3ri3nZ
Lenke til kommentar

Day 9 synes jeg er veldig veldig bra. Fyren har nok selvironi til at det ikke blir påtatt, og han vet jo virkelig hva han snakker om.

Og så til det tråden handler om: Hva gjør dere mot cannon rushes? Tapte en kamp i går til det, og proben kom seg inn i basen min, og begynte å sette opp cannons. Hadde kun en marine på det tidspunktet, så det ble litt vanskelig å kontrollere det.

Lenke til kommentar

Og så til det tråden handler om: Hva gjør dere mot cannon rushes? Tapte en kamp i går til det, og proben kom seg inn i basen min, og begynte å sette opp cannons. Hadde kun en marine på det tidspunktet, så det ble litt vanskelig å kontrollere det.

Er ikke noen proff, men hvis du har klart å skaffe deg en marine burde du ha klart å fått satt opp en mur allerede.

Lenke til kommentar

Er ikke noen proff, men hvis du har klart å skaffe deg en marine burde du ha klart å fått satt opp en mur allerede.

Hadde det, men proben snek seg inn omtrent sekundet før siste depot var satt opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...