-Léon- Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Hei Tenkte hvis det ble litt ok vær imorgen, at jeg kunne ta meg en tur ut å prøve fikselykken. Var og fikk 2 torsk og 1 makrell idag og fikk virkelig lysten på å prøve igjen imorgen med å få flere fisk, men der jeg stod er altfor langt å gå. Så jeg lurte på om noen vil dele noen av fiskeplassene sine. Har bil så jeg kommer meg greit til de fleste steder i Bergen. Skal stå å fiske fra land altså. Lenke til kommentar
sharkbite Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Hei Tenkte hvis det ble litt ok vær imorgen, at jeg kunne ta meg en tur ut å prøve fikselykken. Var og fikk 2 torsk og 1 makrell idag og fikk virkelig lysten på å prøve igjen imorgen med å få flere fisk, men der jeg stod er altfor langt å gå. Så jeg lurte på om noen vil dele noen av fiskeplassene sine. Har bil så jeg kommer meg greit til de fleste steder i Bergen. Skal stå å fiske fra land altså. var selv å fisket på øygarden i går... der var det helt jæææævlig mye makrell, ikke så mange som beit på da... men WOW... man kunne se makrellen fra land... TUSENVIS!! Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Du kan jo prøve på Rongsunde bro Ikke oppå broen da , men nede ved kaien er det fint å stå på svaberget. En gang fikk min far, min onkel og jeg 17 fisk der fra 500gram til rundt kiloet Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 4. august 2010 Forfatter Del Skrevet 4. august 2010 Takk for tipsene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå