Rotkiw Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Etter å ha ryddet litt kom jeg over en gammel tegning jeg har hatt liggende i noen år. Bildet er tegnet på veldig tynt nesten gjennomsiktig papir og rammet inn i noe som ser ut til å væære en ganske gammel ramme. På bakgrunnen er det skrevet noe med snirkleskrift som jeg har tydet til "O. S. Anberfen:Reifekammeraten. Orginaltegning af Bilh. Bederfen" litt usikker på om det er dette det står pga. snirkleskriften. Det står ingen årstall eller liknende på bilde eller ramme. Men jeg legger med et bilde av tegningen. Er det noen som kan fortelle meg noe om tegningen eller kunstneren? Har forsøkt å google litt uten hell. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8rOh9Y6a Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 (endret) Et bilde tatt ut i fra eventyret: "Reisekammeraten" Skrevet av: H. C. Andresen. Kunstneren er "Vilhelm Pedersen" (EN LINK) Bilde nummer 1 er det bilde du har på tegningen Endret 1. august 2010 av Slettet-8rOh9Y6a Lenke til kommentar
Rotkiw Skrevet 1. august 2010 Forfatter Del Skrevet 1. august 2010 Takk, det var raskt svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå