Mr_Sunde Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Augustfest 2010 - Mr_Sunde Bruker: Mr_Sunde Deltagernivå: Entusiast Temaer: Mine fire temaer skal være: 1.Fugler - Objektiv Sigma 150-500mm 2.Natur - Objektiv Canon 10-22mm 3.Macro - Canon 100mm 4.Vann - Canon 17-55mm Kamera: Eos 7D Utfordring: Levere ett bilde hver dag. Fortrinnsvis med riktig objektiv. Er virkelig på tide med en utfordring for min del. Har blitt lite fotografisk fra meg siste året Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 3. august 2010 Forfatter Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Uke 1 Dag 1 1. August Mer eller mindre første forsøk med 150-500mm'en. Det gikk så som så. Ingen av fluktbildene ble bra Har funnet ut at fluktbilder av fugl ikke er helt enkelt. Overskyet og litt for sent på kvelden. Vaktsom måkesak Endret 3. august 2010 av Mr_Sunde Lenke til kommentar
Anew Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Det var ikke plagsomt skarpt, eller? Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 3. august 2010 Forfatter Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Uke 1 Dag 2 2. August Gikke en tur i skogen for å finne noen pip-pip'er å skyte, men rakk aldri å få tatt noe bilde før fuglen var fløyet Kom ihjem igjen og fant en "Fugl" på kjøkkenveggen. Vart en skikkelig nødløsning denne gangen! Fuglen er fløyet! Endret 3. august 2010 av Mr_Sunde Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 3. august 2010 Forfatter Del Skrevet 3. august 2010 Det var ikke plagsomt skarpt, eller? Tror faktisk ikke jeg blir plaget av skarphet første uken Har litt innkjøringsproblem med nytt objektiv og kamerahus. Skal uansett prøve å levere et bilde pr. dag. Eneste problemet er begrenset med tid. Og kanskje at denne evt. tiden blir på kveld(Og kanskje sent på kvelden). Skal uansett prøve å lære nytt kamera og objektiv på denne uken. Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 3. august 2010 Forfatter Del Skrevet 3. august 2010 Uke 1 Dag 3 3. August Ny dag, nye muligheter. Går uansett ikke noe bedre med fuglefoto for meg. Er begynt å få respekt for alle de som leverer skarpe bilder av fugl i flukt. Blir nok en gang måke(Eller heter det måse?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå