Gå til innhold

Augustfest 2010 - Bykatt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

29. august: Grønne fingre

post-138696-1283082114,8274_thumb.jpg

Her er et bilde som illustrerer det ypperste mine grønne fingre er i stand til å holde liv i: En rufsete husfred som kattene spiser på, og som vannes av regnvannet som samler seg på verandagulvet.

I bakgrunnen skimtes blomsterpotta husfreden sto i før jeg fant at at naturens selvvanningssystem funker bedre enn min hukommelse, og bordet som gir husfreden en viss ly.

:w00t:

Lenke til kommentar

Husfred er den eneste planten jeg ikke har klarte å drepe. Men den grodde så mye at den truet med å ta over leilgheten ...

Synes du fanget inn stemningen/panikken godt i matbutikk-bildet ditt.

Jeg har tidligere hatt problemer å holde liv i selv husfred. :ermm:

Og du skulle sett køene foran kassene... :ohmy:

30. august: Utsikt mot paradis

post-138696-1283196393,0091_thumb.jpg

Jeg har kjedelig utsikt på jobben, rett i veggen på nabobygget, gjennom en kraftig persienne.

Men i dag strålte solen fra blå himmel, og solen reflekterte i nabobyggets vinduet. Så utrolig mye hyggeligere alt ser ut i sollys!

Lenke til kommentar

30. august: Utsikt mot paradis

Jeg har kjedelig utsikt på jobben, rett i veggen på nabobygget, gjennom en kraftig persienne.

Men i dag strålte solen fra blå himmel, og solen reflekterte i nabobyggets vinduet. Så utrolig mye hyggeligere alt ser ut i sollys!

Flotte, kraftige farger på dagens... :yes:

Lenke til kommentar

Det så jo direkte trivelig ut - jeg sitter å ser på køen på E-18. Greit for å finne ut når køen har gitt seg på ettermiddagen, men ikke veldig dekorativt.

Lenke til kommentar

Takk for kommentarer. Ikke noen klassiker, men kanskje jeg kan se på det når vinteren har kommet, og tenke tilbake på det vakre sollyset jeg hadde på kontoret den 30. august.

Må si at det er ganske effektivt å bare knipse løs når man låser seg med bildetakingen. Ikke stille så høye krav til seg selv, det viktigste er jo å ha det gøy med hobbyen sin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...