Gå til innhold

Augustfest 2010 - Bykatt

Anbefalte innlegg

Jeg får vel kaste meg på, jeg også.

Edit: etter å ha lest reglene ;) ser jeg at jeg kan ha samme tema alle fire ukene. Det blir derfor ett tema: Nesten normal.

Kommer til å bruke 50mm på fullformat eller 20mm på µ4/3, og forsøke å unngå cropping.

Deltakernivå: Pingle

Endret av Bykatt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

14. august: Dagen derpå

haha, glimrende! øyafestivalen i går eller?

Jepp! :)

19. august: Muse

post-138696-1282242840,4479_thumb.jpg

Juni-utfordringen gikk som en lek, mens august-utfordringen har vært litt tung hittil. En katt kan man dog alltids portrettere, når annen inspirasjon er borte.

Lenke til kommentar

*, er vel noe av det mer geniale som Ole Paus har laget. Men jeg er usikker på om dere ungdommer har hørt om Wam og Vennerød ...

Nå ser pus mye mer makelig anlagt ut, så det er kanskje ikke så mye drama der i gården ;)

*) i en noe merkelig utgave.

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

*, er vel noe av det mer geniale som Ole Paus har laget. Men jeg er usikker på om dere ungdommer har hørt om Wam og Vennerød ...

Nå ser pus mye mer makelig anlagt ut, så det er kanskje ikke så mye drama der i gården ;)

*) i en noe merkelig utgave.

Ole Paus har sine øyeblikk. I en sofa fra IKEA er en av dem. Mannen kan jo ikke synge i tradisjonell forstand, men i blant passer det bare sånn.

Wam & Vennerød er vel litt som Jesus, alle har hørt om ham, men ingen har egentlig sett ham.

Er det forresten bare jeg som synes det går trått med August-festen? Jeg tvinger meg selv til å ta et minimum av bilder for å fullføre som pingle...

Lenke til kommentar

Er det forresten bare jeg som synes det går trått med August-festen? Jeg tvinger meg selv til å ta et minimum av bilder for å fullføre som pingle...

Det virker som om de fleste sliter om dagen.

Ja, dere har helt rett...det ble en nedtur fra "sommeren", som egentlig aldri ble den forventede sommeren i år.... :(

Lenke til kommentar

Takk, da vet jeg at jeg ikke er alene... ;)

22. august: Uklippet

post-138696-1282494139,1342_thumb.jpg

Ironisk. I dag har jeg vært i studio på AKAM-treff og tatt bilder av modell. Det var kjempegøy, og jeg har tatt masse bilder, noen rent bra (etter min standard...).

Men siden jeg har "nesten normal" som utfordring, kan jeg jo ikke velge croppede bilder. Og jeg ingen bra ucroppa bilder å bruke fra dette.

Så da får jeg legge ut det ene bildet som ikke er av modell -- her er dagens mest uinspirerte bilde, men med de beste intensjoner om å gjøre Det RetteTM... :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...