Bykatt Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 (endret) Jeg får vel kaste meg på, jeg også. Edit: etter å ha lest reglene ser jeg at jeg kan ha samme tema alle fire ukene. Det blir derfor ett tema: Nesten normal. Kommer til å bruke 50mm på fullformat eller 20mm på µ4/3, og forsøke å unngå cropping. Deltakernivå: Pingle Endret 1. august 2010 av Bykatt Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 2. august 2010 Forfatter Del Skrevet 2. august 2010 1. august: Luftens baroner Panasonic GF1, 20mm, ISO 100, f/8, 1/1600s. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 1. august: Luftens baroner Panasonic GF1, 20mm, ISO 100, f/8, 1/1600s. Er det katten som henger der da.... :!: Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 3. august 2010 Forfatter Del Skrevet 3. august 2010 1. august: Luftens baroner Panasonic GF1, 20mm, ISO 100, f/8, 1/1600s. Er det katten som henger der da.... :!: Ser du ikke at det er kattens fiende, fugl, som slåss med skjermen? Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 3. august 2010 Forfatter Del Skrevet 3. august 2010 3. august: To ting man ikke kan gjøre med en GF1 Canon EOS 5D, 50mm, f/1.2, ISO 200, 1/13s Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 8. august 2010 Forfatter Del Skrevet 8. august 2010 8. august: Demontert Litt uinspirert til å ta nesten normale bilder, har kjøpt et nytt leketøy. Men jeg forsøker å henge med på utfordringen min... Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 12. august 2010 Forfatter Del Skrevet 12. august 2010 10. august: To land Danmark og Sverige på samme bilde. 11. august: Labyrint Her har jeg gått meg bort i 4 dager... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 3. august var utrolig stilig, "satt som ei kula!" Det kledde virkelig vignetteringen og svart/hvitt. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 14. august 2010 Forfatter Del Skrevet 14. august 2010 Takk, Anfall. Dagens er også svart/hvitt og med vignettering... 14. august: Dagen derpå Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Takk, Anfall. Dagens er også svart/hvitt og med vignettering... 14. august: Dagen derpå Du har gått mye i de der ja, ser jeg... Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 14. august: Dagen derpå haha, glimrende! øyafestivalen i går eller? Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 19. august 2010 Forfatter Del Skrevet 19. august 2010 14. august: Dagen derpå haha, glimrende! øyafestivalen i går eller? Jepp! 19. august: Muse Juni-utfordringen gikk som en lek, mens august-utfordringen har vært litt tung hittil. En katt kan man dog alltids portrettere, når annen inspirasjon er borte. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 21. august 2010 Forfatter Del Skrevet 21. august 2010 21. august: Sofa fra IKEA Lokal løsning i dag også. Katter elsker papirposene fra IKEA som sofa! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 (endret) *, er vel noe av det mer geniale som Ole Paus har laget. Men jeg er usikker på om dere ungdommer har hørt om Wam og Vennerød ... Nå ser pus mye mer makelig anlagt ut, så det er kanskje ikke så mye drama der i gården *) i en noe merkelig utgave. Endret 21. august 2010 av tomsi42 Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 22. august 2010 Forfatter Del Skrevet 22. august 2010 *, er vel noe av det mer geniale som Ole Paus har laget. Men jeg er usikker på om dere ungdommer har hørt om Wam og Vennerød ... Nå ser pus mye mer makelig anlagt ut, så det er kanskje ikke så mye drama der i gården *) i en noe merkelig utgave. Ole Paus har sine øyeblikk. I en sofa fra IKEA er en av dem. Mannen kan jo ikke synge i tradisjonell forstand, men i blant passer det bare sånn. Wam & Vennerød er vel litt som Jesus, alle har hørt om ham, men ingen har egentlig sett ham. Er det forresten bare jeg som synes det går trått med August-festen? Jeg tvinger meg selv til å ta et minimum av bilder for å fullføre som pingle... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Er det forresten bare jeg som synes det går trått med August-festen? Jeg tvinger meg selv til å ta et minimum av bilder for å fullføre som pingle... Det virker som om de fleste sliter om dagen. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Er det forresten bare jeg som synes det går trått med August-festen? Jeg tvinger meg selv til å ta et minimum av bilder for å fullføre som pingle... Det virker som om de fleste sliter om dagen. Ja, dere har helt rett...det ble en nedtur fra "sommeren", som egentlig aldri ble den forventede sommeren i år.... Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 22. august 2010 Forfatter Del Skrevet 22. august 2010 Takk, da vet jeg at jeg ikke er alene... 22. august: Uklippet Ironisk. I dag har jeg vært i studio på AKAM-treff og tatt bilder av modell. Det var kjempegøy, og jeg har tatt masse bilder, noen rent bra (etter min standard...). Men siden jeg har "nesten normal" som utfordring, kan jeg jo ikke velge croppede bilder. Og jeg ingen bra ucroppa bilder å bruke fra dette. Så da får jeg legge ut det ene bildet som ikke er av modell -- her er dagens mest uinspirerte bilde, men med de beste intensjoner om å gjøre Det RetteTM... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Flotte farger og linjer i det der...ser ut som du har bra inspirasjon i dag... Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 28. august 2010 Forfatter Del Skrevet 28. august 2010 28. august: Matbutikk Forvillet meg inn i en stappfull matbutikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå