ebola Skrevet 13. oktober 2001 Del Skrevet 13. oktober 2001 topicen sier det meste.. Lenke til kommentar
dnivie Skrevet 14. oktober 2001 Del Skrevet 14. oktober 2001 Jeg lurer på det samme. Er ikke sikker på om det er hovedkortet eller prosessoren som er død Lenke til kommentar
NoNamed Skrevet 14. oktober 2001 Del Skrevet 14. oktober 2001 hadde samma prob....dere må bare være forsiktige og teste cpuen på et annet hovedkort og teste hovedkortet på en annen cpu men jeg klarte og hærpe en annen Cpu når jeg testa hovedkortet mitt....det var det som var ødlagt og det hadde hærpa min cpu' det beste er vel og ta det med til der du kjøpte det og be de teste det... Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 15. oktober 2001 Del Skrevet 15. oktober 2001 Eller bare plugge i pc-speaker'n. Hvis cpu'n ikke funker får du en feilmelding/lydkombinasjon. Hvis hk'et ikke funker vil du ikke få noe. Lenke til kommentar
rippye Skrevet 15. oktober 2001 Del Skrevet 15. oktober 2001 Ofte er jo det slik at både cpu og hovedkort dør samtidig. Har vert borti det optil flere ganger. Vist du feks brenner en AMD cpu går hovedkortet ofte! Lenke til kommentar
ZAN Skrevet 18. oktober 2001 Del Skrevet 18. oktober 2001 Quote _________________________ hvordan vet jeg at cpu'en er død? _____________________________________ Den puster ikke ..hahahahhahhaahahahha Lenke til kommentar
ZAN Skrevet 18. oktober 2001 Del Skrevet 18. oktober 2001 Quote _________________________ hvordan vet jeg at cpu'en er død? _____________________________________ Du vet det ikke sikkert før du finne frem hammeren og denge løs på "hardt" oppe på den lille firkanten (kjernen) midt på CPUen... Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 18. oktober 2001 Del Skrevet 18. oktober 2001 Jeg har testa en død CPU på hovedkortet mitt. den drepte hovedkortet, sendte det til komplett.no i retur og etter 10 dager fikk jeg d ikjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå