mono Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Noen som vet om det går å bruke x-box som dvd-rom leser til pc'n? har ikke dvd-rom spiller og trenger sårt å få lest noe info fra en dvd rom inn i pc'n! Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Noen som vet om det går å bruke x-box som dvd-rom lesertil pc'n? har ikke dvd-rom spiller og trenger sårt å få lest noe info fra en dvd rom inn i pc'n! Det er helt sikkert en standard IDE kabel bak på DVD-ROM'en som sitter inne i Xboxen, - men du må jo åpne den og mekke litt = ikkeno garanti ... Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Utifra det lille jeg vet så skal det gå greit. Hardisken til Xbox er låst, du må skrive inn en eller annnen kode for å bruke den i Pc. Mens Dvd spilleren tror jeg er standard. Jeg vet at den bruker helt vanlig Ide kabel, og jeg tror at den har en jumper som står på cabel select som standard. Da er det bare å håpe på at strømforsyningen er standard. Og er den det så tror jeg det bare er å prøve. Det er den eneste måten å vite det på :wink: Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Noen som vet om det går å bruke x-box som dvd-rom lesertil pc'n? har ikke dvd-rom spiller og trenger sårt å få lest noe info fra en dvd rom inn i pc'n! Det er helt sikkert en standard IDE kabel bak på DVD-ROM'en som sitter inne i Xboxen, - men du må jo åpne den og mekke litt = ikkeno garanti ... Det med garantien er jeg enig i (hvis den ikke allerede er utløpt, og han vet hva han driver med), men når det gjelder IDE-kabelen er ikke jeg så sikker. På PS2, iallfall, er det jo en annen type kabel som går fra DVD-ROM'en. Har aldri mekka inni en X-Box selv; men det kan jo godt tenkes at det er bare helt normale PC-deler, ettersom det er harddisk osv. Anyway, prøv å ta opp dette på Gamer.no, så vil du kanskje få litt flere svar, og flere tips. :wink: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 kabelen som går til dvdrom/hd er standard ata33-kabel, men dvdrom'en henter strøm fra hovedkortet via en ganske ustandard kabel. det går muligens an å klippe over kabelen og koble på en vanlig molex.. muligens. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Stemmer det, normal IDE-kabel, unormal strømkabel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå