Gå til innhold

Hva skjedde med frossenpizzaen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Frossenpizza var mye bedre før. Mexicana var favoritten, som senere ble til Big One Mexican. Big One Rally Supreme fikk jeg smakt et par ganger før den plutselig forsvant. Syntes den var veldig god. Bare synd at de sluttet med den rett etter jeg oppdaget den. I dag har jeg spist en sånn:

 

post-12809-1281110617,8271_thumb.jpg

Den er faktisk veldig god. Koster bare 12 kr! Anbefales!

Ellers synes jeg Pizza Orginale Milano og Hot Pizza Pepperoni er ganske god.

post-12809-1281110617,8271_thumb.jpg

Endret av anaconda
Lenke til kommentar

Frossenpizza var mye bedre før. Mexicana var favoritten, som senere ble til Big One Mexican. Big One Rally Supreme fikk jeg smakt et par ganger før den plutselig forsvant. Syntes den var veldig god. Bare synd at de sluttet med den rett etter jeg oppdaget den. I dag har jeg spist en sånn:

 

post-12809-1281110617,8271_thumb.jpg

Den er faktisk veldig god. Koster bare 12 kr! Anbefales!

Ellers synes jeg Pizza Orginale Milano og Hot Pizza Pepperoni er ganske god.

Den er faktisk knall god med tanke på prisen.

Lenke til kommentar

Grandis er den kjedeligste pizzaen jeg vet om. Smaker nærmest ingenting.

Då har du heldigvis ikkje prøvd enkelte billigpizza som finnes i frysere her og der i butikkane. Hugsar ikkje kva merker det er, men det er ganske kjipe greier.

 

Hehe, ja jeg tror kanskje jeg har vært borti noen av dem. Eldorado eller First Price eller noe sånt.

Lenke til kommentar

Big One Resturant er god, men ikke verdt prisen. Har spist en del ristorante i de siste, og de har skuffet. Prøv heller Coop pizzaen. Til den prisen er den uslåelig. Rema har en god fersk pizza, tror den koster mellom 20 og 30 kr. Capricciosa heter den. Anbefales. Ha gjerne litt ekstra krydder på pizza. Selv bruker jeg provence krydder.

Lenke til kommentar

Capricosaen er ikke så verst, men alt for liten. Som regel holder det ikke med en, og kjøper jeg to blir det fort dyrt.

 

Koster den ikke 12,- da så 24,- kan man ikke kalle dyrt... Original Grandiosa koster 34,- på Rimi men der må man ha på både ekstra ost og saus helst mer skinke også skal den bli grei vil tippe den da kommer på 50,- og det er for dyrt for en pizza jeg ihvertfall er drit lei.

Lenke til kommentar

Herregud du må seriøst ha forferdelig dårlig smak. Big One Restaurant er kongen av frossenpizza og smaken er 4 hakk over all Grandiosa.

Vel, om Big One Restaurant er kongen kan jo diskuteres. Uansett har den en forferdelig høy pris. Jeg kan kanskje forstå det for den med biffbiter, men hvorfor er den med billig skinke så dyr?! Og anbefalt steketemp er for lav, slik at den blir for fort kald.

Endret av WarpX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...