Gå til innhold

Hva skjedde med frossenpizzaen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De er så irriterende alle disse versjonene av Grandiosa som skal ta opp plass i frysedisken. Er sikker på at de stjeler plassen fra andre og mye bedre pizzaer som heller kunne blitt tatt inn i sortimentet. Det har skjedd at jeg har kommet inn i en butikk og oppdaget heller skralt utvalg av ordentlige pizzaer, men Grandiosa ja se dem er det nok av :thumbdown:

Lenke til kommentar

Grunnen til at Grandiosa tar opp så stor plass, er fordi etterspørselen er stor nok. Om en substansiell folkemengde sluttet å kjøpe Grandiosa, ville de fått mindre plass.

Ketchup på pizza er fælt nok, men jeg synes heller ikke kun tomatpuré er noe veldig mye bedre. Pizza Grandiosa kan en for øvrig herje så mye en bare vil med. Den er jo så smakløs fra før at litt ketchup faktisk bare hever den.

Lenke til kommentar

Grandiosa (Original) smaker mye bedre enn Big One Classic

Skjønner ikke hvordan du kan mene dette!?

Grandis er en tynn, smakløs pizza, bunnen er det eneste på pizzaen som smaker noe, og den smaker papp!

Det eneste positive med grandis er prisen.!

Jeg synes fyllet på grandisen smaker mye bedre enn det på Big One Classic, som er den kjedeligste pizzaen jeg vet om.

Lenke til kommentar

Grunnen til at Grandiosa tar opp så stor plass, er fordi etterspørselen er stor nok. Om en substansiell folkemengde sluttet å kjøpe Grandiosa, ville de fått mindre plass.

Ketchup på pizza er fælt nok, men jeg synes heller ikke kun tomatpuré er noe veldig mye bedre. Pizza Grandiosa kan en for øvrig herje så mye en bare vil med. Den er jo så smakløs fra før at litt ketchup faktisk bare hever den.

 

Jeg skjønte ikke helt. Kun tomat purè? Alle som lager pizza har det under fyllet.

Lenke til kommentar

Oppskrift på Pizzafyll (nok til 2 digre pizzaer)

 

1 kilo kjøttdeig

1 stor løk

1 liten flaske idun ketchup

Rikelig svartpepper (etter smak og behag)

salt etter smak

1 boks hermetisk champignon (om du er eventyrlysten)

melk

 

Brun kjøttdeigen, hiv i grovkuttet løk, pepper, salt og la det surre i steikepanna til løken er blank og kjøttdeiegn brunet.

 

Så til ku de gress: sørg for at ketchupflaska er 3/4 full av herlig god Idun ketchup. Fyll på helmelk til flasken er full, og rist den til melken har blandet seg med ketchupen. Hell så dette over kjøttdeigen, og la dette stå og putre under omrøring til sausen er passe tjukk.

 

Hell det hele utover din ferdigkjevlede gode, tykke bunn. Dekk over med et tykt lag hvitost Skjær osten i tykke skiver, drit i revet ost), og strø på rikelig med pizzakrydder på toppen. Sett i ovenen 20-30 minutter til bunnen er stekt og osten begynner å få litt gyllen farge.

 

Server med herlig Coca cola...

 

Til slutt....jeg driter selvsagt i hva anti-ketchup hysterikerne mener om ketchup på Pizza...dette er DIG! :love:

Endret av Kikyet
Lenke til kommentar

Big One Restaurant e god! Samme gjelder disse småpizzaene fra Dr. Oetker og de Orginale pizzaene du får på Rimi. :dribble:

 

Jeg er enig her og med de fleste men det går an å få en original Grandis også å smake godt billig.. Kjøp et glass med medium taco saus og fordel dette jevnt over pizzaen. Glasset koster vel rundt 20,- og skal holde til rundt 5-6 pizzaer. La paprikaen være dette gir som skrevet her smak og blir enda bedre med taco sausen. Ha på rundt 8 gode skiver med ost (helst Jarlsberg). Strø på litt origano og stek den godt ca 14 min på rist. La den hvile i ca 2-3 min så osten og sausen setter seg og trekk deretter de oppdelte skivene fra hverandre (4) og lett de opp så bunnen holder seg sprø og der har du en ok og billig pizza... Man kan gjøre det samme med Rimi sine egne som er veldig billige med like godt resultat spesielt den med skinke.

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Folk som sier Grandiosa smaker forskjellig ting som forbindes med noe som IKKE smaker godt må ha noen ødelagte smaksløker.

 

Ikke si at det er jeg som har ødelagte smaksløker for jeg har både en så stor del av Norge som gjøre at Grandiosaen ikke forsvinner OG de som faktisk lager ingrediensene til Grandiosaen som er utdannet til det på min side.

 

Grændis <3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...