Gå til innhold

Hva skjedde med frossenpizzaen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Neste gang dere spiser Grandiosa anbefaler jeg litt havsalt oppe på pizzaen etter den er halvsvart etter en god stund inne i ovnen. ;) Det er saker det.

Jeg har eksperimentert med en annen variant. Legg Grandiosaen i ovnen og sett den på 300 grader (eller så høyt den går). Når du hører røykvarsleren er maten ferdig. Velbekomme!

Lenke til kommentar

Hatt sikkert 10+ pizzaer siste ukene, men i det siste har halvparten av pizzaene blitt myke på den innerste siden uansett hvor lenge den står, kan la den stå i en halvtime og bli brent, men uansett er den myk på innerste siden.

Noen som vet noe om dette?

Lenke til kommentar

Hatt sikkert 10+ pizzaer siste ukene, men i det siste har halvparten av pizzaene blitt myke på den innerste siden uansett hvor lenge den står, kan la den stå i en halvtime og bli brent, men uansett er den myk på innerste siden.

Noen som vet noe om dette?

Har ofte samme problem de få gangene jeg spiser ferdigpizza.

Lenke til kommentar

Hatt sikkert 10+ pizzaer siste ukene, men i det siste har halvparten av pizzaene blitt myke på den innerste siden uansett hvor lenge den står, kan la den stå i en halvtime og bli brent, men uansett er den myk på innerste siden.

Noen som vet noe om dette?

 

roter pizzaen din 180 grader etter halve tiden. Hadde samme problemet, og det innerste varme elementet i komfyren var ødelagt.

 

Edit: eller så steker du på varmluft, og da er vifta di dårlig

Endret av Erav
Lenke til kommentar

Hatt sikkert 10+ pizzaer siste ukene, men i det siste har halvparten av pizzaene blitt myke på den innerste siden uansett hvor lenge den står, kan la den stå i en halvtime og bli brent, men uansett er den myk på innerste siden.

Noen som vet noe om dette?

Da steker nok ikke ovnen din jevnt.

Aldri vært noe særlig fan av frossenpizza, men jeg synes den fra Dr. Oetker er grei på smak.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Hvordan går det an å like denne?! Smaker hundemat. Det eneste som gir noe smak er faktisk paprikaen, helt latterlig at det ble laget en egen versjon uten paprika etter press fra fjortisbrødhuer med korrupte smaksløker. Farsen som brukes oppå inneholder bare 40% storfekjøtt. Vomfyll, ikke noe annet.

 

Gullkorn det der looooooooooooooooolll !

 

Spiser bare fyllet paa Grandisen.....

Lenke til kommentar

ser pizza mexicana(eler hva den nå het) har blitt nevnt et par ganger.

 

Mener selv dette er den beste frossenpizzaen som har vært på det norske markedet.

Såfremst vi snakker om den gamle, var vel ikke big one men pizza mexicana fra stabburet om jeg husker rett.

 

etter å ha bodd for meg selv&eventuelt samboer i snart 12 år har det jo blitt en del frossenpizza, men har begynt å lage mat selv og synes generelt frossen pizza eller slike ferdigblandinger som bare er å varme opp rett og slett ikke holder mål lengre.

 

Jeg er 100% sikker på at det var "Big One Mexicana", jeg hadde en periode hvor jeg spiste Mexicana opptil 2-3 ganger i uken! :/

Lenke til kommentar

Jeg er 100% sikker på at det var "Big One Mexicana", jeg hadde en periode hvor jeg spiste Mexicana opptil 2-3 ganger i uken! :/

Nååååja....

 

2n6f80x.jpg

 

http://produktkatalogen.stabburet.no/eway/custom/Code/iTextPDF/GenPDF/redirect_prod.aspx?oid=17972

 

Ser ut som det finnes begge delar:

http://produktkatalog.stabburet.no/eway/default.aspx?pid=226&trg=Main_4493&Main_4493=4577:20447::0:4523:1:::0:0

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Det som skjedde med BigOne var at sent i fjor (eller evt tidlig i våres) kom med en ny og forbedre BigOne. Ny bunn kom til og det ble også en annen saus. Begge deler gjør at den smaker anderledes i dag. Jeg synes fortsatt de er gode, men det som har irritert meg er at etter denne forbedringen ble pizzaen 100-150gram mindre samtidig som den gikk veldig opp i pris. Latterlig.

 

 

Spiser som regel BigOne Double Pepperoni når jeg skal ha frossenpizza nå. Kan også hende at jeg kjøper en enklere en og putter på en dek andre ting på den i tillegg for å få litt mer smak. En ting som kan anbefales er også å ta litt pizzasaus (helst hjemmelaget slik at du får den slik du vil) på pizzaen. Ikke dynke den, men legge det rundt i små doser på pizzaen. Det hever smaken mye. En annen ting er å krydre pizzaen før du steker den. Det gjør jeg med alle pizzaer jeg kjøper. Den beste kombinasjonen jeg har funnet er Oregano og et krydder som heter "Pasta Rossa". Så lite kan gi en så mye bedre smak!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...