Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

skal jeg fortelle faren min eller la være

Anbefalte innlegg

hei

jeg er veldig forelska i en jente og jeg og faren min har alltid hatt et opent forhold og her om dagen tulla fættern min og sa til faren min han har ikke fortalt den om damefrånten da? (han tulla fordi han vet ikke at jeg liker noen) da svarte faren min jeg regner med at han forteller meg hvis det er noen han er interesert i? jeg er så forvirret hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du er usikker så dropp det. Da har du ikke gjort noe du kommer til å angre på senere.

Noen vil kanskje si det er bedre å angre på noe du har gjort enn å angre på at du ikke gjorde det. I dette tilfellet er det kanskje omvendt? Dessuten kan du jo alltids fortelle det senere.

Lenke til kommentar

Vel vis du føler at du kan stole på han og trenger noen å snakke med så synes jeg du skal fortelle det til han. Klok voksen mann som han har sikkert mange gode råd og gi deg. Husker når jeg hadde en av mine først crushs så var jeg så smart at jeg fortalte det til søsteren min. Det var ikke noe god ide...hun gikk på samme skole som meg og det tok ikke lang tid før så og si alle viste det. Så tror nok foreldrene dine er de du kan stole mest på :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...