ÅsKopen Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Jeg har en irriterende knitre lyd som jeg tror kommer i fra hovedkorter et sted. Det knitrer i takt med harddisk aktivitets lampa, lyden blir borte når jeg scroller på enkelte internett sider:S Hovedkortet mitt er: Gigabyte GA-X58A-UD5. Allt ellers funker helt fint, men lyden er irrirterende spesielt når det er mye harddisk aktivitet. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 (endret) Er ikke fra strømforsyningen da? Jeg har det du beskriver fra min 650W mist + en annen her på forumet har det samme fra sin 650w Mist. Endret 31. juli 2010 av taz Lenke til kommentar
ÅsKopen Skrevet 31. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2010 (endret) Skal ta av døra og lytte =P mulig det, har ny corsair hx 750 pga min gamle tx 750 tok kveld.. fikk nye hovedkortet før jeg fikk nye strømforsyninga, men mener lyden var der de få gangene jeg brukte gamle strømforsyninga med hovedkortet. Edit: Hørest mer ut som det kommer i fra rundt prossesoren? strømforsyninga sitter nederst og det er ikke den. Lyden ble forferdelig uten dør =P glad jeg har den =D Endret 31. juli 2010 av ÅsKopen Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Kan være spolene til CPU regulatoren, de sitter der. Spolelyd er ganske vanlig på elektronikk. Noe er mer uheldig med styrken enn andre. Blir det for ille kan du prøve lim, lakk, eller silikon. Lenke til kommentar
ÅsKopen Skrevet 31. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2010 Kan hende jeg kjenner det ved å holde på spolen.. Hørest fornuftig ut det ja =) Det var høyt uten dør ja =P skulle kanskje hatt et bedre støydempa kabinett en gang, ellers får jeg vel bare leve med det Lim,lakk og silikon? mener du å bare ha på rundt spola som bråker da? Pussig at det skal bli borte når jeg scroller egentlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå