atwater Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Hey. Skal kjøpe meg ny pc til uka og har bestemt meg for MacBook Pro. Men hva er best, kjøpe på humac/eplesenteret eller å kjøpe på nettet? Takk for svar mellers Lenke til kommentar
Runar Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Du er heldig hvis du finner noen butikker som selger de billigere enn Apple Store. Humac, Eplehuset og lignende har de samme prisene som Apple, i de aller fleste tilfeller. Personlig vil jeg anbefale Eplehuset! Lenke til kommentar
atwater Skrevet 31. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2010 (endret) Okey, tror det blir Humac siden det ikke er noen eplehuset i nærheten.. Men det er ikke slik at man får med en iPhone på kjøpet? Har hørt at flere har gjort det, må man betale ekstra osv da? Edit: Fungerer Student rabatten fra studentorget på Humac og i butikk? Endret 31. juli 2010 av mellers Lenke til kommentar
skykake Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Jeg foreslår du sjekker www.studentkortet.no der du får tilbud på mac + en ipod. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå