Vinkelsliperen Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Hei, når jeg spiller crysis og the settlers 7 blinker. det er oftest de trærne som står lengst vekk. hva er det som kan være galt? 2 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Noen som har glemt å fjerne juletræbelysningen fra i fjor? Litt mer seriøst : *Sjekk at skjermkortdriveren er oppdatert. *Gjentar forskjellige feil i mange spill bør du teste skjermkortet i en annen pc for å se om det kan være defekt. *Prikker, farger og feil i spill kan som regel være artifacts pga overopphetning (rens kortet fra støv) eller semi defekt skjermkort. Lenke til kommentar
Vinkelsliperen Skrevet 31. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2010 det er et helt nytt ati radeon 5970 så det kan ikke være støv Jeg har innstalert den nyeste oppdateringen Det ligger på rundt 60-70 grader. kan det hende at det er litt defekt da? Lenke til kommentar
Ulleboy Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 (endret) Er sikkert "artifacts". Fikk dette selv, når skjermkortet mitt ble for varmt. Endret 31. juli 2010 av Ulleboy Lenke til kommentar
Vinkelsliperen Skrevet 31. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2010 okei, men er det noe jeg kan gjøre for å få fikset det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 sørg for at vifter i kabinettet ditt gir god luftgjennomstrømming slik at varmluften blåses ut. da vil forhåpentligvis temperaturen synke. http://www.hardware.no/artikler/vi_anskaffer_en_super-pc_del_2/9898/8 Lenke til kommentar
Vinkelsliperen Skrevet 1. august 2010 Forfatter Del Skrevet 1. august 2010 (endret) jeg har satt en vifte rett ved siden av skjermkortet på kabinettdøren og tempen sank med 5-10 grader. skal skjekke ut om det funker eller ikke om en liten stund. Endret 1. august 2010 av Vinkelsliperen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 CoD 4, Creek er en bra bane å teste slikt på Lenke til kommentar
Vinkelsliperen Skrevet 1. august 2010 Forfatter Del Skrevet 1. august 2010 (endret) okei, jeg kan vel teste det på den også. men fant vist ut at kortet ligger 70-80 grader i spill.. Endret 1. august 2010 av Vinkelsliperen Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Kanskje det sliter med å rendere dem eller noe? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Hva er hardware spesifikasjonene dine. Trær tar enten skjermkort eller Ram minne. Lenke til kommentar
Vinkelsliperen Skrevet 4. august 2010 Forfatter Del Skrevet 4. august 2010 Hva er hardware spesifikasjonene dine. Trær tar enten skjermkort eller Ram minne. jeg har asus crosshair iv formula, Corsair Dominator 1600mhz, amd 955 [3,6], sapphire radeon 5970 2gb. en annen ting jeg har lagt merke til er at den øverste delen av bilde i spill henger litt etter av og til når jeg snur meg fort. men hvis skjermkortet skulle er semi defekt, går ikke det på garantien da? Lenke til kommentar
Vinkelsliperen Skrevet 4. august 2010 Forfatter Del Skrevet 4. august 2010 det har forverret seg nå.... når jeg testa ut crysis nå prøvde jeg ut den første bana når man er hopper ut i fallskjerm. når jeg fløy over øya ble den plutselig rosa, med store piksler. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Høres ut som noe er galt med skjermkortet. Sjekk om det er kommet noen ny skjermdriver. Ja det skal være garanti. Endret 4. august 2010 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Vinkelsliperen Skrevet 6. august 2010 Forfatter Del Skrevet 6. august 2010 (endret) jeg har innstalert den nyeste driveren og har ikke sett noen forbedring Noen som vet om det er god service på amentio? Endret 6. august 2010 av Vinkelsliperen Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 jeg har innstalert den nyeste driveren og har ikke sett noen forbedring Noen som vet om det er god service på amentio? Beste er nok å ringe amentio. Men de har vært kjappe her med servicen i alle fall Var forresten mye sykdom hos dem for en måned siden (+ferie) så jeg kan anta at ting kan muligens ta litt tid. Lenke til kommentar
Vinkelsliperen Skrevet 6. august 2010 Forfatter Del Skrevet 6. august 2010 okei, da får jeg vel ringe de på mandag da og jeg satser på at de kan hjelpe meg fortest mulig Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Glemte å si det selvsagt, du må uansett opprette en retur til dem http://amentio.no/Info/Kundesenter/retur.aspx Jeg tok selvsagt kontakt med dem på telefon etter at dette var gjort når det oppstod noen problemer og dette ble løst på en veldig bra og enkel måte. Lenke til kommentar
Vinkelsliperen Skrevet 6. august 2010 Forfatter Del Skrevet 6. august 2010 (endret) takker for informajsonen hva skal jeg skrive på returreferanse? er det sånn at amentio prøver å fikse skjermkortet for så og sende det tilbake til meg eller får jeg pengene tilbake hvis de finner ut at det er defekt? Endret 6. august 2010 av Vinkelsliperen Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 takker for informajsonen hva skal jeg skrive på returreferanse? er det sånn at amentio prøver å fikse skjermkortet for så og sende det tilbake til meg eller får jeg pengene tilbake hvis de finner ut at det er defekt? Ugh, nå spør du vanskelig. Du må være innlogget på sidene dems. Gå inn via kundesenter, retur til amentio (valg nr 2). Finn ordren du ønsker å returnere , så fyller du bare ut og velger komponentene som skal returneres. Kan ikke huske at man skal fylle ut referanse, men det bør stå klart der hva de mener. Antar at amentio kommer til å sjekke skjermkortet, får de samme feil som deg blir det nok sendt tilbake til Amd og du får et nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå