Per-B Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Hei, Jeg bruker en ekstern haddisk med USB tilkobling for sikkerhetskopiering av bildene mine. Dette gjør jeg nå manuelt, men ønsker meg et enkelt program som synkroniserer bildemappen på den eksterne disken med bildemappen på PC-en. Jeg bruker den eksterne disken til andre ting også, slik at jeg må kunne angi i hvilken mappe kopien skal ligge. Er det noen som har forslag? Mvh Per Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 SyncToy! Bruker dette selv og er meget fornøyd Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 SyncToy har jeg brukt en god stund nå, har det på tre maskiner. Ypperlig. Kjører det meste gjennom det jeg, bilder, lyd, slektsforsknings-data m.m...gratis er det også. Lenke til kommentar
fluefiskern Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Jeg bruker windows7 sitt backupprogram til dette. Lenke til kommentar
Per-B Skrevet 1. august 2010 Forfatter Del Skrevet 1. august 2010 Har nettopp foretatt min første synkronisering med SyncToy. Enkelt og greit program. Takk! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Bra, ja det fungerer alltid fint synes jeg, og man kan sette opp så mange Mappe-par man vil, og laste ned programmet på flere maskiner man har. Lenke til kommentar
andreash Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Hei, Jeg bruker en ekstern haddisk med USB tilkobling for sikkerhetskopiering av bildene mine. Dette gjør jeg nå manuelt, men ønsker meg et enkelt program som synkroniserer bildemappen på den eksterne disken med bildemappen på PC-en. Jeg bruker den eksterne disken til andre ting også, slik at jeg må kunne angi i hvilken mappe kopien skal ligge. Er det noen som har forslag? Mvh Per Gratis versjonen av syncback er også en grei sak. Andreas Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Jeg har brukt PureSync et par år, og det fungerer helt smertefritt. Veldig lett å sette opp flere forskjellige synkroniseringer til forskjellige formål. Jeg bruker det hovedsakelig til å synkronisere bilder og musikk til en NAS i en slags back-up løsning. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Jeg har problemer med SyncToy sin 'Echo' innstilling. Det virker ikke som den sletter mapper og filer på høyre side. Bortsett fra det fungerer den greit. Lenke til kommentar
Per-B Skrevet 5. august 2010 Forfatter Del Skrevet 5. august 2010 Takk for alle tips! Jeg har, i alle fall foreløpig, satt opp SyncToy til ikke å slette på høyre side. Regner dermed med at jeg har en ekstra sikkerhet hvis jeg skulle angre slettinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå