Panerai Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 (endret) Jeg prøver meg på min første fest her på akam. Jeg velger litt kjedelig tema første uken, mest for å tvinge meg selv til å levere noen bilder. Så får vi se hva det blir ukene fremover. Deltakernivå: Pingle Utfordringer: Uke 1: Min hverdag Ekstra utfordring: Minst halvparten av bildene jeg poster skal være tatt med 50mm Uke 2: Metallica sanger Ekstra utfordring: Minst halvparten av bildene jeg poster skal være tatt med 50mm Utstyr: Alt utstyr jeg har. I hovedsak Canon 450D, Canon 18-55mm f3,5-5,6 og Canon 50mm f1,8 Endret 1. august 2010 av Panerai Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 1. august 2010 Forfatter Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Siden dette er min første fest her på akam føler jeg at jeg ikke kan skulke den aller første dagen. Selvom dagen i dag stort sett gikk med til bærehjelp og barnepass fikk jeg slengt sammen et lite bildet. Jeg vet ikke helt om jeg er fornøyd med bildet, men jeg legger det ut alikevel og håper at fortsettelsen blir bedre. 1. August - Kald Farris Exif: Kamera: Canon 450D Objektiv: Canon 50mm f1,8 f5 - 1/40 - ISO - 800 edit: Jeg regner med at de hvite utbrente feltene kommer av at jeg glemte å slå av lyset i taket. Endret 1. august 2010 av Panerai Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 2. august 2010 Forfatter Del Skrevet 2. august 2010 2. August ble en fotofridag og siden jeg er registrert som pingle så gjør jo ikke det noe. Det har isteden blitt redigering av gamle bilder. Man må jo prøve å holde seg ajour også, selv om det er sommer. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 3. august 2010 Forfatter Del Skrevet 3. august 2010 3. August- Venter på at polene skal smelte Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Genial tittel, men litt typisk midtpådagen lys. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 5. august 2010 Forfatter Del Skrevet 5. august 2010 Jeg så også problemet med lyset, men den dagen var det strålende sol og vi var på vei til badelandet. Og der er man jo ofte når det er fint vær. Det blir desverre ikke noe bilde i dag heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå