Randeboy Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 (endret) Fant ingen spesiell tråd jeg kunne spørre om dette, meen her kommer det. Ser på Komplett og noen andre butikker at denne musen er inne på lager. Det jeg synes er litt rart er at det ikke finnes noe info om denne musen ... Ikke på hjemmesiden til Logitech eller noen andre plasser. Finner ingen tester eller. Har funnet noen bilder av den. Her et bilde ovenifra ... Noen som har kjøpt denne musen? Endret 31. juli 2010 av Randeboy Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Har testet den og litt annet nytt fra Logitech. Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 5. august 2010 Forfatter Del Skrevet 5. august 2010 Hva synes du om den? Vurderer å skaffe meg den og det nye G930 trådløse headsettet. Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Det ligger en test ute av G930 på pcworld.no. Kommer en test av G700 i morra. Godt fornøyd. Rocka hardt i Bad Company 2 med G700 i alle fall. Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 5. august 2010 Forfatter Del Skrevet 5. august 2010 Herlig! Gleder meg. Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Det ligger en test ute på pcworld.no av G700 nå. Var vel omtrent først i verden med test av G930, og ikke langt unna med G700 heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå