xarcee Skrevet 31. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2010 Har skaffet meg et 5.1 anlegg nylig. Sitter i en "krok" med pc'en, og lurer på hvordan i helvette jeg skal plassere høyttalerene. Finnes det noe stativ eller noe? Lenke til kommentar
aleks558 Skrevet 31. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2010 ville værtfall tatt subben under.. center oppå eller under skjermen å front høyttalerene på vær side... mulig stativ bak eller rett å slett nøye deg med 4 i front Lenke til kommentar
xarcee Skrevet 31. juli 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. juli 2010 Kan jo feste en av de bakre høyttalerne på veggen? Og mulig lage en trekant-kloss, så jeg får litt vinkel på den? Lenke til kommentar
xarcee Skrevet 1. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. august 2010 Ingen som vet noe? Hvordan har dere det da? Er de bakre jeg lurer på hvordan jeg skal plassere. Lenke til kommentar
aleks558 Skrevet 1. august 2010 Rapporter Del Skrevet 1. august 2010 jeg har mine på hyller... lagde 2 knekter å skrudde på en plate å satt dem der... bak meg Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Jeg festet bakhøyttalerne mine på veggen brukte en liten platebit og vinkeljern (?, tror det heter det) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå