Fix92 Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Jeg har: Smirnoff 50% Sprite Red Bull Burn Schwepper Club Soda Lime Is What do? Klarer helt sikkert å får til noe selv som smaker brukanes, men lurer på om det er noen her som har noen eknle blandinger som er garantert å bli knall? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Vodka + redbull = classic Lenke til kommentar
opar Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 ^- funka som julig tidligere i kveld Lenke til kommentar
Promise Kept Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Sjekk ut Barkart.no. Mange folk har sendt inn deres favorittdrinker som inneholder vodka. Mange forkastelige oppskrifter der, men kom over et par gode også! F.eks: Absolut Splash 2/3 Absolut 1/3 cherry brandy Fyll opp med grape tonic Build i et longdrinkglass. ..og.. Summer dream 1 cl vodka 1 cl Cointreau 1/4 cl Pisang Ambon 8 cl sprite Hmm, sounds good! Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Vodka+kaffe= instant win Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 vodka + ymse juice = funker Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Vodka og appelsinjuice er alltid godt. Lenke til kommentar
Thefka Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Er det noen som har laget seg en formening om Vikingfjords "nye" vodka-drinker? F.eks. den ferdiglagete mojitoen ... Er det bare jeg som ser på dette som et enkelt og smakfullt alternativ til p mikse selv? Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Den måler seg klart ikke med en mikset mojito. Jeg syntes ikke de er spesielt gode. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Sånne ferdigdrinker er aldri godt, MYE bedre å blande selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå