Hestekølle Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 (endret) Hei Akkurat kjøpt meg et annlegg og har lyst til å kjøpe en ipod dockingstasjon jeg kan plugge inn i forsterkeren. Vet at iPod ikke er noe særlig tess når det kommer til "Hi Fidelity", men hvilken stasjon er det som gir best lyd for pengene? Min lenke fra HiFi-klubben ser veldig fristende ut med intergrert forsterker og hele pakka og den har fått utmerket score i tester, men er det virkelig nødvendig å bruke så mue penger på en kilde som i utganspunktet ikke er av så høy kvalitet? Anyone? Takk Endret 31. juli 2010 av Hestekølle Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8rOh9Y6a Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Pc-bladet HjemmePC hadde for en måned tilbake test av iPod-høytalere. Da ble DENNE best i test. Ett alternativ Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 31. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2010 Å nei var ikke akkurat sånn jeg tenkte på, men takk for svar Skal poste bilde i førstepost så alle skjønner hva jeg mener. Det skal være en stasjon iPoden står i som går ut i to RCA kontakter som jeg kan plugge inn i forstrkeren min. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8rOh9Y6a Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Åja Sånn her du mener? BILDE LINK HER Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 31. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2010 Riktig Men har liten tro på den Universal docken så lurer på om noen har erfaringer med hifi-docker som jeg linket til i førsteposten (den er ikke der nå, men skal fikse det). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå