kloningen Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Faen.. der røk pc-only fokusen. Sikkert et helvetes konsoll-port spill og pc blir sist prioritert igjen som vanlig. Merkes jo på bfbc2, alle oppdateringer kommer først til konsoll 2-3 uker etterpå til pc? Dra til helvete.. Huh, oppdateringen har da vært likt ute hver gang eller før på pc?.. Men ja helt enig i det du sier.. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 http://www.neoseeker.com/news/14494-battlefield-3-leaving-dx-9-behind-frostbite-2-engine-good-news-for-pc-gamers/ Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Hvis det stemmer, så er det gode nyheter. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Battlefield Bad Company 2 is NOT a sequel to Battlefield 2 or 2142; it is a sequel to Battlefield Bad Company Var akkurat det jeg sa gitt... Høres uansett bra ut Lenke til kommentar
gard. Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Gledelig lesing det der. Selv har jeg så mange våte drømmer om BF3 som jeg tror DICE ikke vil komme til å oppfylle i form av et spill.. Lenke til kommentar
PrincepBaker Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Dersom det blir konsoll er bf3 totalt uinteressant. En ekte oppfølger blir på PC, og ikke gjort dårligere pga. det skal passe til konsoll. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Dersom det blir konsoll er bf3 totalt uinteressant. En ekte oppfølger blir på PC, og ikke gjort dårligere pga. det skal passe til konsoll. Da foreslår jeg at du leser 5 poster lenger oppi her. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 http://www.neoseeker...-for-pc-gamers/ Nå ble jeg veldig glad! Også 64bit spill da! dette er sjelden vare! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) huff da blir dette også en "må ha tittel" hehe Endret 7. august 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Faen.. der røk pc-only fokusen. Sikkert et helvetes konsoll-port spill og pc blir sist prioritert igjen som vanlig. Merkes jo på bfbc2, alle oppdateringer kommer først til konsoll 2-3 uker etterpå til pc? Dra til helvete.. Huh, oppdateringen har da vært likt ute hver gang eller før på pc?.. Men ja helt enig i det du sier.. Nope.. Leste på EA sin twitter for gudene vet hvor lenge siden, der stod det at de var ferdig med ps3/360 og skulle begynne på pc. Lættis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg