ÅdneD Skrevet 12. august 2010 Forfatter Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Takk, Anew - både for ros og råd. 12. August Dagens bilete er av min mor, som er bibliotekar. Dette bilete vise kanskje ikkje det så godt, men det vise kontorsida av jobben. Litt irriterande refleksjon bak på skjermen, då dette var tatt gjennom eit vindauga. Endret 15. august 2010 av Eksistensiel Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 15. august 2010 Forfatter Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Har vore på fjelltur med min far, begge bileta er av han. Ein fin avslutting på denne veka, spør du meg, og det er desse bielta eg er mest nøgd med innan tema. 14. August 15. August Endret 15. august 2010 av Eksistensiel Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Likte det siste der. morsomt med voffen i bakgrunnen. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Advarsel, lang post! Eg har ikkje posta her på ei stund, men no kjem resten av festen samanklemt i eit innlegg. Er ein del tull, eg kjem heller ikkje til å skriva så mykje om alle. Tilbake til kvardagen 16. August Mor. 17.August Pakka og klar. 18. August Fyrste skuledag, hadde ikkje sett desse sida skuleslutt. 19. August Kjem, men ligg på ein anna data. 20. August Lok med kamera på skulen. 21. August Dei har jobba med denne vegen eit halvt år meir enn planlagd - godt å komma tilbake. 22. August Ser de den puta til venstre? Er ikkje den litt rar? Det er ein kamerat som ligg inni trekket, fekk nett så vidt plass. 23. August Kort brifing om studio på skulen. Greit å få litt oppfrisking etter ferien. Portrett 24. August Frikort 25. August Kjem snart, er også på ei anna maskin. 26. August Ganske beskrivande, men teknisk labert. 27. August Bussen satte seg fast, også begynte det å piss regna. Ikkje glad. 28. August Helg med foreldre i feriehus - nødløysing av mor. 29. August 30. August Trip-trap-tresko 31. August Blei ganske nøgd med det her. Snipp snapp snute, så var Augstfesten ute. PS: Fittesatananarkikomando til vanskelig det skulle vera å posta dette her. Trur alt er rett no. Endret 1. september 2010 av Eksistensiel Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Det ser OK ut herfra, så nå er det nok på plass. Det var mye forskjellig, med et par gode blink-skudd. Umulig å velge en favoritt. Ps. Du må ha en tålmodig mor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå