ÅdneD Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 (endret) Eg skal ha eit tema for kvar veke, som blir funne på litt etterkvart. Eg skal berre bruka eit objektiv kvar veka i utfordringa. Andre objektiv blir brukt utanom(mykje grunna skulegang). Deltakarnivå: Entusiast, betre å satsa for høgt enn for lågt, sant? Veke 1: Landskap (17-55/2.8) Veke 2: Mennesker Veke 3: Tilbake til kvardagen (35/2) Veke 4: Portrett Bli ein del fjellturar og andre turar, så det kan vera det går nokre dagar mellom kvar post. Endret 8. august 2010 av Eksistensiel Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 4. august 2010 Forfatter Del Skrevet 4. august 2010 Då er eg heima frå ein fin fjelltur. Eg, foreldre og to hundar gjekk frå Valldalen til Kindarvik, gjenom Litlos, Torehytten og Stvali. Ein veldig fin, men litt lang tur. Veldig mykje fin natur og interessante situasjonar. Kjem eit bilete frå kvar dag, pluss litt ekstra "snadder" i spoiler under. 1. August - Dag 1 Valldalen - Litlos Far og hundar på veg innover dalen Langs Holmavatnet. Det hadde regna på og av sida me begynte å gå, men akkurat då det var på sitt verste stakk sola fram. D90 i frysepose og 17-55/2.8 er ein fin kombo. 2. August - Dag 2 Litlos - Torehytten Var ikkje veldig spektakulært lys denne dagen, men eg fekk nokre brukbare bilete. Dette er tatt rett etter eg kom fram til Torehytta, og venta på resten av følgjet(sprang den siste kilometeren på vegen frå Hårteigen). Eg sat frå meg sekken og snakka litt med hytteverten - ho viste ikkje heilt kor mange det var der, men det var 15 stykk uten seng - eg snur meg og ser dette lyset, grip kamera og spring ned til vatnet. Eit halvt minutt seinare var det vekke. 3. August - Dag 3 Torehytten - Sandhaug Tidlig om morgonen, på veg vekk frå Torehytten. Det var ein del morgondis då me gjekk frå hytta, men eit stykke oppi bakken snudde eg meg til dette herlege synet. Hårteigen - den grå vegvisaren - er eit flott motiv og landemerke. 4. August - Dag 4 Sandhaug - heim Dette er ei av dei eldre hyttene på Stavali, som eg knipsa rett før eg starta turen nedover. Eg stod opp 06:15 for å rekka jobb i Kinsarvik 13:00 - brukte akkurat tre timar heim, med sekk på noko å ti kilo, og konkluderte med at eg kunne sove litt lengre. Turen er mekra som ein femtimars tur på kartet. Var ganske seigt å jobba i seks timar idag, men mange av folka som hadde vore på Stvali dagen før kom innom, så det gjekk fint. Sjølv om eg kanskje glefsa litt etter spanjolane som kom fem minutt før stengetid, og ikkje kunne engelsk. Er ganske nøgd med starten på festen, kan ikkje lova slik oppvarting kvar dag. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 5. august 2010 Forfatter Del Skrevet 5. august 2010 5. August Tok meg ein rask tur i fjøra etter jobb idag. Faktisk den einaste tida på døgeret med brukbart lys. Skulle hatt stativ, men blei ellers relativt nøgd med resultatet. Semi-filler. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Deilige bilder (selv om du ikke er helt heldig med lyset). Reiser til Skarveheimen i kveld, for en liten spasertur i helgen. ...lurer veldig på hvordan jeg skal få noe punk ut av det... Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Nydelig natur - likte spesielt hytta den 4. Oooh - jeg savner skikkelig å ha natur rundt meg. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Nydelig natur - likte spesielt hytta den 4. Enig, flott bilde! Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 6. august 2010 Forfatter Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Takke og bukke Eg syns det siste bilete er det svakaste frå turen, av dei eg la ut, like nummer tre desidert best. Eigentleg ganske vanskeleg å ha landskap som utfordring, sida du er såpass avhengig av bra naturleg lys. Glede meg litt til dei andre utfordringane, så kan eg ta landskap når forholda er tilstades. 6. August Litt heldigare med lyset i kveld. Berre synd eg ikkje såg det før, så kunne eg kome meg til ein meir fotogen plass enn verandaen - trist å ha rom med vindauge som vende feil veg. Endret 6. august 2010 av Eksistensiel Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 8. august 2010 Forfatter Del Skrevet 8. august 2010 Burde hatt bil, vanskelig å komma seg plassar her i indre hardanger. Bratte bakkar og fjordar på alle kantar. Overskya med bittelitt regn i heile dag, men ikkje nok regn til at det kan bli brukt til noko. /klage 7. August Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Liker også 4. august veldig godt, nydelig med den blå/hvitebakgrunnen Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 7. august bildet var flott! Kanskje tatt vekk det lille av strand der? Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 8. august 2010 Forfatter Del Skrevet 8. august 2010 Takk for det. Kva strand meiner du, Natrich? 8. August Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Liker også 7. August, veldig pent. Skjønner ikke helt hvorfor du klager på himmelen, skyer er bra saker det, så lenge det er tekstur i dem... Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Takk for det. Kva strand meiner du, Natrich? Uhm, lurer jeg på også. Så etter nærmere titt at det var vann som lignet på strand, im sorry Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 Vekas tema er mennesker. Loka litt med ei kompis som hadde bursdag idag, og tok eit par bielte av han. Blei ganske nøgd, men kjenne eg har meget lyst på ein skikkelig blits. Desse er tatt uten. 9. August ekstra Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 10. august 2010 Forfatter Del Skrevet 10. august 2010 Endå eit litt "meh" bilete. Må skjerpa meg i morgon og utover, blir litt for snapshot. Er eigentleg inne på det eg vil, men er ikkje gjenomført nok: dårlig lys, halvhjarta komposisjon og generelt lite innlevelse. I morgon, I morgon - men ikkje i dag. 10. August Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 11. august 2010 Forfatter Del Skrevet 11. august 2010 11. August Tok ein liten spasertur etter jobb idag. Ganske lite folk her, noko eg syns dette bilete illustrere ganske bra. (Akam/diskusjon burde få fiksa editoren, igjen. Sasøfsdlgnf) Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Her var det mye fint! Likte veldig godt 7. august. En sann fryd for øyet! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Det siste var fint PS: Du har et støvkorn helt øverst i bildet ved skyene Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 11. august 2010 Forfatter Del Skrevet 11. august 2010 Takk for det, takk for det. Natrich: Eg burde rensa sensoren snart, skal kjøpa diverse små-ting på Ebay snart, så får ta med ein "blåsar" i tillegg. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Pent bilde. Det formidlet sommer og ro. Jeg liker begge deler . Støfjerningsdings kan du jo kjøpe på apoteket. Ingen vits i å fly den inn fra Hong Kong. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå