Bruker-88036 Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Jeg blir også med. Enig med carmelita, ukene passer ikke med 4 uker, det er det bare februar som gjør med sine 28dager. Så temaet burde blitt brukt da. Eventuelt kan man jo vente med å starte til mandag, og bruke de siste to dagene i måneden til å legge bilder i galleriet. På den måten får jo også flere sjansen til å se utfordringen. Angående frikort. Frikort er regler så det burde stått i reglene der de gjelder. F.eks.: Hardcore: Du tar kun bilder relatert til utfordringen og leverer et bilde hver dag. Du tar ikke bilder i andre sammenhenger. På grunn av uforutsette hendelser, så kan det være at man blir forhindret i å ta bilder eller at man må ta andre bilder enn utfordringen. Du kan la være å levere 2 ganger i løpet av utfordringen. Entusiast: Du tar hovedsaklig bilder relatert til utfordringen og leverer et bilde hver dag. Du tar andre bilder hvis du føler for det. På grunn av uforutsette hendelser, så kan det være at man blir forhindret i å ta bilder en dag. Du kanla være å levere 4 ganger i løpet av utfordringen Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 31. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2010 Fyrstepost er som sagt oppdatert med vekefordeling, i tillegg til forandringa eg nett gjorde ang. frikort. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Elegant løsning på uke-fordelingen. Det gjør at jeg kan finne meg en kandidat-løsning. Alternativet er å melde seg på som pingle (som passer for første uken)og kjøre kandidat resten av måneden... Endret 1. august 2010 av tomsi42 Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Hmm, jeg har et dillema, familien har funnet ut at vi drar på fjellet en annen uke, er det greit at jeg bytter på to temaer siden det ene temaet er fjell? Endret 1. august 2010 av Natrich Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Hmm, jeg har et dillema, familien har funnet ut at vi drar på fjellet en annen uke, er det greit at jeg bytter på to temaer siden det ene temaet er fjell? Det må jo gå greit Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 4. august 2010 Forfatter Del Skrevet 4. august 2010 Hmm, jeg har et dillema, familien har funnet ut at vi drar på fjellet en annen uke, er det greit at jeg bytter på to temaer siden det ene temaet er fjell? Null stress. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 I morgen starter siste uken. Jeg sitter og lurer på om det skal være mulig å poste opp til 4 bilder i galleritråden denne gangen - en fra hver uke? Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 24. august 2010 Forfatter Del Skrevet 24. august 2010 Det er planen. Eg har bilete frå kvar dag denne siste veka, men har ikkje fått redigert/lasta opp. siste veka blir nok ikkje gjennomført 100%. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå