Gå til innhold

Hjelp! Får bare ringe emergency calls men Iphone4

Anbefalte innlegg

Jeg fikk ikke ringt med telefonen, pga abonomanget mitt var ikke åpna. Så jeg skulle prøve å bruke mitt gammle simkort.

Fann ut på nettet at viss du holdt inne av knappen og home knappen, så kunne du restore telefonen i Itunes.

Jeg gjorde dette..

Nå når jeg skrur på telefonen så kommer jeg ikke inn på menyen. Får berre et alternativ om å ringe emergency calls.

Hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får opp en melding: Sett inn et gyldig SIM-kort uten PIN-kode for å aktivere iPhone.

Hvor har du kjøpt iPhone 4? Hvis det er Telenor eller NetCom så må du få de til å låse opp telefonen for deg.

Etter at de bekrefter at de har gjort det så må du ta restore av telefonen i iTunes.

Lenke til kommentar

Men tingen er at jeg trengte aldri å ha i ei sim kort for å få bruke telefonen. Jeg fikk inn på nette og app store via trådløs internett, og spille spill. Alt som ikke krevde et simkort.

Så etter at jeg gjenoppretta telefonen via itunes, så kommer jeg meg ikke forbi denne meldingen.

Jeg har telenor djuice abonomang. Hadde fra før et annet abonomang, så nye simkortet mitt blir ikke aktivert før neste tirsdag. Skulle gå 10 dager.

Må jeg tilbake til forhandlern å få han til å fikse det, eller er det noe jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Raptor' date='31. juli 2010 - 19:44' timestamp='1280598295' post='16009140']

Hvordan får du brukt ditt gamle SIM-kort i en iPhone 4 som krever microSIM?

Det er bare å klippe det...

Jeg vet det, men litt av poenget mitt er at trådstarter kanskje har vært litt uheldig med klippingen. ;)

Lenke til kommentar

Jeg trenger ikke ha i et sim kort for å skru på telefonen. Så det har nåkk ikke noe med sim kortet å gjøre.

Jeg har og tasta inn pin kode, så tror klippinga vart velykka :)

Utrolig irriterende at mobilen skal bli slik når jeg gjør ting via itunes.. :(

Endret av Manlulu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...