ATI vs GeForce Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Heisann. Skal reservere ett hotellrom i london nå over mail(dette er en av tre reservasjonsmetoder, og kanskje den enkleste), og nå ber de om kredittkortnummer. Er dette normalt ved de fleste hoteller, eller burde jeg passe meg for å bli svindlet her?? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Er vel ikke direkte unormalt ihvertfall... Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Huh? Pleier ikke hoteller å ha online bestilling/reservering som ved vanlig nettbutikk? Du kan jo bare møte opp på hotellet og si at du vil ha rom der og da, de har alltid plass Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Du kan jo bare møte opp på hotellet og si at du vil ha rom der og da, de har alltid plass I London? Uten at prisen går til himmels? Endret 1. august 2010 av SamBell Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Jeg har ofte oppgitt kredittkortnummer per telefon til hoteller - ofte er det påkrevd med CC# hvis man ankommer senere enn 16, f.eks. Ellers har jeg ofte bestilt flybilletter via reisebyrå per e-mail, og da oppgir jeg alltid CC# og expiry per e-mail. Men hvis dette er et snuskete hotell i tillegg ville kanskje også jeg vært skeptisk... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 jeg ville vært veldig skeptisk til dette. i slike tilfelle rliker jeg heller å ringe og ta det over telefon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Dette er helt vanlig. Jeg har gjort det mange ganger gjennom mange år, aldri problemer. Ofte får du bedre pris ved å betale ved booking, i stedet for å reservere beløpet på kortet for å betale når du sjekker ut. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Å oppgi kredittkort ved reservasjon er vanlig og jeg har aldri hatt problemer med dette.Man gjør dette med kryptert forbindelse mot en website eller over telefon. Send derimot ikke kredittkortinfo på e-post. Det er en helt ukryptert format som kan settes sammen flere steder og mange kan ha adgang på mailboksen. Ville du ikke skrevet noe på et postkort så skriv det heller ikke i e-post. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå