gerrardo Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Hei. Våknet i går med milde smerter i nakken. Dette blir bare værre og værre, og nå er det så vondt at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg, hvis jeg får en liten bevegelse på hodet, så kjennes det ut som det blir stukket 10kniver på en øm plass. Hva kan dette skyldes? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Det kan vel være så banalt som at du har sovet med hodet i en forkjært stilling. Men med tanke på din mentale helsesituasjon så er det også nærliggende å tro at de siste dagers panikk har satt sine spor i skuldre, rygg og nakke. Du får prøve å slappe av litt, les en god bok, eller se noen gode filmer slik at hodet ditt kan få koblet av litt. Kanskje sove litt ekstra? Lenke til kommentar
gerrardo Skrevet 31. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2010 Det er så vondt at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg, kan ikke ha hodet i noen stillinger. Nesten ikke sovet i natt, våknet gang på gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå