LostOblivion Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 (endret) Hei, Noen som vet om en butikk i Oslo som selger datakomponenter? Trenger en 3.5" til 2.5" HDD adapter. Vet om Datakjeden ved kirkeristen, men de er jo dritdyre. Endret 31. juli 2010 av LostOblivion Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 (endret) Digital Impuls, 100m bortenfor Datakjeden. Endret 31. juli 2010 av nVIDIAsucks Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Hei, Noen som vet om en butikk i Oslo som selger datakomponenter? Trenger en 3.5" til 2.5" HDD adapter. Vet om Datakjeden ved kirkeristen, men de er jo dritdyre. "Dritdyre" = 15 kroner - http://www.datakjeden.no/PartDetail.aspx?q=p:2533494 Lenke til kommentar
xarcee Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 (endret) Hei, Noen som vet om en butikk i Oslo som selger datakomponenter? Trenger en 3.5" til 2.5" HDD adapter. Vet om Datakjeden ved kirkeristen, men de er jo dritdyre. "Dritdyre" = 15 kroner - http://www.datakjeden.no/PartDetail.aspx?q=p:2533494 Det er ikke brackets han skal ha. Han skal ha adapter. Endret 31. juli 2010 av Arceez Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 31. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2010 Nei skal ha brackets, brukte feil ord..finnes vel ingen 2.5"-3.5" kabeladapter... Men de har ikke de billige der på lager i oslo, froggyler. Lenke til kommentar
Psy Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Da prøver du digitalimpuls like bortenfor datakjeden. Ser ut som det koster 90kr der, men men. Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 (endret) Det står at de har på stovner, er jo i Oslo det og. Endret 31. juli 2010 av nVIDIAsucks Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 31. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2010 Da venter jeg heller. Er da prinsippsak! Dessuten har jeg stripsa SSD-en min til harddisken under med gummiknotter mellom som en foreløpig løsning. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Da venter jeg heller. Er da prinsippsak! Dessuten har jeg stripsa SSD-en min til harddisken under med gummiknotter mellom som en foreløpig løsning. I og med at en SSD ikke lager vibrasjoner trenger du ikke gummiknotter - og å stripse den fast holder i massevis. Feste med strikk er bra nok. Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 31. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2010 Har en disk under da, tenkte det var greit med knotter. Men den sitter ikke godt nok fast da, så skal nok få kjøpt meg noen brackets etterhvert. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Har en disk under da, tenkte det var greit med knotter. Men den sitter ikke godt nok fast da, så skal nok få kjøpt meg noen brackets etterhvert. Om den ikke sitter spikra fast betyr lite for en SSD - kun om du driver å transporterer maskina mye. Husk at en del av oss som er vil ha minst mulig støy faktisk fester vanlige harddisker i bare skikkelige strikker. Flere som jeg kjenner har faktisk bare lagt SSD-en løst i en harddiskplass uten at det har medført noen problemer. Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 31. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2010 Hehe ja. Jeg liker å ha det litt skikkelig jeg da, selv om det ikke egentlig spiller noen praktisk rolle. Men fy fader SSD er tingen! Når først Windows blir starta, tar det 5 sekunder før jeg kan begynne å jobbe! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå