Gå til innhold

Overføre kontaktinformasjon til iPhone 4

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har prøvd å google dette, men fant ikke så mye relevant, så prøver meg her.

Har en SE G502 nå med Netcom abonnement, men har bestilt meg en iPhone med Telenor abonnement. Så jeg lurer på om noen vet om noen lure måter å få overført kontaktinformasjonen fra SE-telefonen til iPhone`n uten å bruke penn/papir?

Netcom har mulighet for å ta backup av kontaktene til "min side" på netcom.no, men finner ingen enkel måte å få overført til iPhone 4.

Kan vel ikke bare være meg som tenker på dette nå for tiden? så... noen som aner noe? =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Jeg har prøvd å google dette, men fant ikke så mye relevant, så prøver meg her.

Har en SE G502 nå med Netcom abonnement, men har bestilt meg en iPhone med Telenor abonnement. Så jeg lurer på om noen vet om noen lure måter å få overført kontaktinformasjonen fra SE-telefonen til iPhone`n uten å bruke penn/papir?

Netcom har mulighet for å ta backup av kontaktene til "min side" på netcom.no, men finner ingen enkel måte å få overført til iPhone 4.

Kan vel ikke bare være meg som tenker på dette nå for tiden? så... noen som aner noe? =)

Enkleste er nok som ovenfor nevnt å sende alle via bluetooth.

Et annet alternativ kan være å koble tlf din til pc, eksportere disse på et format som iphone 4 takler og så importere dette.

Enda bedre kan det være å synce kontaktene mot en nettserver og få disse herfra over på ifonen din. Dermed slipper du også i fremtiden å tenke på dette da du bare kan synce mot nettserveren når du skulle bytte telefon.

Har du gmail konto kan du gjøre dette via denne, et annet alternativ er denne tjenesten. Har brukt forgjengeren "zyb.com" mye selv, men bruker nå kun google.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...