Motorsahg Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Som overskriften sier... Sporadisk. Hk, hd, kabel og modem er mer eller mindre splitter nytt. Ingen problemer med det trådløse, men på den stasjonære er det trøbbel. Den har W7 som OS. 1 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Det er noen problemer med Win7 og onboard LAN på enkelte hovedkort. Prøv å finn noen eldre drivere til nettverkskort og se om det hjelper. Du må avinstallere kort og merke av at du vil slette driver, før du legger inn de adre driverne. Selv har jeg valgt å kjøpe et PCI-nettverkskort på ebay og bruker det i steden for det interne. PCI-kortet er dønn stabilt, mens det innebygde kutter forbindelsen og lagger innimellom. Prøvd med drivere, bios, fjerning av strømsparing etc, uten at det fikset problemet med onboard LAN. For å teste forbindelsen fra PC, så ping routeren. EKS: ping 192.168.1.1 -t Lenke til kommentar
Motorsahg Skrevet 31. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2010 Det er noen problemer med Win7 og onboard LAN på enkelte hovedkort. Prøv å finn noen eldre drivere til nettverkskort og se om det hjelper. Du må avinstallere kort og merke av at du vil slette driver, før du legger inn de adre driverne. Selv har jeg valgt å kjøpe et PCI-nettverkskort på ebay og bruker det i steden for det interne. PCI-kortet er dønn stabilt, mens det innebygde kutter forbindelsen og lagger innimellom. Prøvd med drivere, bios, fjerning av strømsparing etc, uten at det fikset problemet med onboard LAN. For å teste forbindelsen fra PC, så ping routeren. EKS: ping 192.168.1.1 -t Det meste av dette er "way beyond" ting jeg har greie på... Men å kjøpe et nettverkskort skal jeg alltids klare. Jeg har ikke testet noe av det andre. Komplett har jo veldig rimelige nettverkskort. Takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå