H?rselsvern Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Heisann.. Lurte på om jeg skulle surre meg til å ta båtførerprøven, og lurer da på om det er mulig å kun ta eksamen, hvis man kursmateriell? eller må man fysisk delta på ett kurs? Lenke til kommentar
medlem-208700 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Mener det er mulig å ta kun eksamen ja. 2 timers kurs + eksamen men da må du ha en del peiling Lenke til kommentar
larshalvar Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Heisann.. Lurte på om jeg skulle surre meg til å ta båtførerprøven, og lurer da på om det er mulig å kun ta eksamen, hvis man kursmateriell? eller må man fysisk delta på ett kurs? gå inn på http://www.norsktest.no/bfp/ , der finner du all info du trenger. du trenger ikke ta kurs fysisk eller via nett, men må ta selve eksamen i et godkjent kurslokale med sensor osv. Via siden over kan du også ta minitester som skal gi deg en pekepinn på hvor langt unna å klare eksamenskravet du er Lenke til kommentar
H?rselsvern Skrevet 1. august 2010 Forfatter Del Skrevet 1. august 2010 takker for svar, da prøver jeg å få til det i løpet av sommeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå