haakl Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 ja... nå har jeg fått kjøpt meg moped, og drevet bak + kjeden skal jeg bytte ut siden disse er det litt smårust på, noen som vet hvor mange ledd jeg må ha på kjeden? og hvor man får kjøpt bakdrev, siden det har jeg blitt fortalt at er veldig vansklig å få tak i til denne sykkelen... :/ Lenke til kommentar
haakl Skrevet 31. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2010 siden det var så enormt mange svar her, smeller jeg på noen flere spørsmål: 1: noen som vet HVORFOR mopeder og scootere bare kan gå i 45kmh i norge 2: noen som vet hvilke sider som selger mye mopedgreier med en oversiktlig nettside (uten speedoptions.no) Lenke til kommentar
haakl Skrevet 4. august 2010 Forfatter Del Skrevet 4. august 2010 siden all den gode responsen kommer og kommer fyrer jeg på med et til: ER DET ELEKTRONISK TENNING PÅ RIEJU RRX 08!?!?! denne burde noen kunne... Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) ja... nå har jeg fått kjøpt meg moped, og drevet bak + kjeden skal jeg bytte ut siden disse er det litt smårust på, noen som vet hvor mange ledd jeg må ha på kjeden? og hvor man får kjøpt bakdrev, siden det har jeg blitt fortalt at er veldig vansklig å få tak i til denne sykkelen... :/ Rieju RRX-speedoptions 3 største norkse nettbutikkene innen mc: 1. Speedoptions 2. Crash 3. Mcdeler Jeg kan ingen ting om Rieju så spørr på dette forumet, mye bedre på mc. Mopedportalen Endret 8. oktober 2010 av Ballestikk Lenke til kommentar
MusiQ Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 siden all den gode responsen kommer og kommer fyrer jeg på med et til: ER DET ELEKTRONISK TENNING PÅ RIEJU RRX 08!?!?! denne burde noen kunne... Er elektronisk, så nytter ikke bare å bytte coil om du vil fjerne turtallsperra, du må borre. Lenke til kommentar
bellduck Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Send en mail til Speedoptions du, de vet alt Er elektronisk tenning på den, så du må nok bytte tenningsmodul. Det måtte jeg på min DT. Ligger vel på rundt 2 raske hos Speedoptions. bellduck Forresten: Det med kjedet: kjøp et langt og kjøp med en kjedekutter fra Speedoptions. Da kan du kutte det til den lengden du trenger når du skal sette det på Angående det med hvorfor det bare er lov å kjøre i 45 må du ikke spør oss om... Endret 3. desember 2010 av bellduck Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå