Lch Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Quote: Den 2002-04-20 20:07, Jellyfisk skrev:Fantastiske objektive oversettelser forresten. Skrivefeil? Du mener vel "fanatiske"? :wink: "Knee deep in the dead" [ Denne Melding var redigert av: LarsC på 2002-07-03 01:58 ] Lenke til kommentar
aoi Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Noen burde spamme "barna i våre hjerter" og Laila sine eposter med "grusomme" screenshots av den litt bestialske sorten. :razz: Så skal dere se at vi blir berømte i Norge ^^; Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Larsc: Jeg gjør aldri feil. Ehh, nåvel. Fantastisk objektive oversettelse da. Jeg har aldri gjort krav på å bry meg nevneverdig med gramatiske detaljer, men det jeg mente var altså at oversettelsene var så objektive at de var på nippet til å overtre grensene til hva det er mulig å tro, åltså til det fantastiske. Men da selvsagt med en ironisk tone, som gir setningens betydning negativt fortegn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg