Gå til innhold

Ny 14" med best mulig batteritid

Anbefalte innlegg

Hei.

Skal ha meg en 14" bærbar pc. Prisen skal helst ikke være over 8000.

Det jeg ser etter er en med best mulig batteritid. HAr sett litt på Acer 4820TG med 9-cell batteriet, men det gjør vel at batteriet stikker ut lengre enn pcen og blir mer klumpete? Noe jeg ikke ønsker.

Er det andre alternativer? eller bør jeg gå for 4820TGen med 6-cell batteriet? som har 8 timer batteritid?

Fint om pcen har skjerm av den "klare" typen og ikke den matte.

MVH

Henrik

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

denne har 12 timers batteri, jeg ville gått for den http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=597132 :new_woot:

Det var jo den han ikke ville ha fordi batteriet stikker ut bak.

HenKje, du kan trygt gå for 4829TG med 6-cellers batteri. Den modellen har blitt testet med vanlig 6-cellers batteri og ga ikke opp ånden før etter 8 timer og 34 minutter. TimelineX serien til Acer er ikke verst med hensyn til batteri tid.

Ellers vil jeg ikke si at 4820TG blir for mye "klumpete" selv om betteriet stikker litt ut i bakkant. Og det batteriet skal holde 14 timer faktisk. Mener å ha lest det i et forum hvor en fyr hadde denne modellen og i følge han holdt batteriet litt over 14 timer.

Endret av Chavalito
Lenke til kommentar

Hvis du kan leve med en 13.3" så ville jeg gått for ASUS UL30A med det store batteriet. (UL30A-QX056V?)

Har hatt den en måneds tid og er meget fornøyd. Veldig enkel switching mellom 4 strømalternativer via tastaturshortcut. Batteriet på denne stikker ikke ut bak, men under. Den blir litt høyere i bakkant noe som er ganske behagelig når du skal skrive. Jeg ble veldig overasket over hvor stille den var. Men som mange tester sier så bråker HDDen litt vel mye. Skal du ha en SSD istedet så er du kvitt dette problemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...