SG_93 Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 hei jeg har nettop kjøpt meg en acer aspire Timelinex 4820 på den er det windows 7 tidligere i dag funket det fint med trådløs og kabel så kom jeg til en kompis koblet til en kabel klappa igjen skjærmen så den kom i dvale eller hvilemodus så jeg tvang slo den av men når jeg slo den på igjen klarte jeg verken koble meg på med kabel eller trådløs så jeg prøvde å koble meg på har prøvd FN og på koble knappen (PS. Trådløs lyset er ikke på) Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Start -> Kontrollpanel -> Nettverk og Internett -> Nettverkstatus og oppgaver Under fanen til venstre klikker du på "Bytt adapter innstillinger". Dukker det trådløse nettverket og det kablede nettverket opp som to ikoner der? Høyreklikk på dem og sjekk at dem ikke har blitt deaktivert. Høyreklikk på dem og velg diagnoser. Kom med diagnosen her i tråden etterpå. Lenke til kommentar
SG_93 Skrevet 31. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2010 fant det ut men takk likevel det var noe med driverne som var noe galt med men skal huske det til neste gang Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Kunne du forklart hvordan du løste det? På den måten kan andre med samme problemet lese tråden din. Så klikker du på Løst oppe på toppen når du er ferdig :] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå