elias_ Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Jeg skal kjøpe den nye iphone 4. Men så lurer jeg bare på om det noen som vet om de skal selge med talkmore abbonoment? Jeg har et talkmore link abbonoment atm, og dette abbonomente liker jeg veldig godt. Så jeg håper noen av dere vet noe om det! Lenke til kommentar
des65 Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Akkurat det samme lurer jeg på, skal kjøpe meg Iphone men ønsker gå over til Talkmore Link. Men leverer de Microsim? Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Bare ett spørsmål her, er det i det hele tatt vits å ha Iphone uten fri datatrafikk? Uansett kan jeg svare deg på ett spørsmål, og det er at Talkmore selger ikke telefoner. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Akkurat det samme lurer jeg på, skal kjøpe meg Iphone men ønsker gå over til Talkmore Link. Men leverer de Microsim? Har selv Talkmore. Ja de kommer til å levere microsim, det blir jo selvfølgelig alle å gjøre. De skulle ringe meg i løpet av kort tid, når de hadde fått microsim klart. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Bare ett spørsmål her, er det i det hele tatt vits å ha Iphone uten fri datatrafikk? Jeg har aldri hatt fri datatrafikk på min iPhone, og jeg har greid meg i 2 år uten ekstreme regninger. Jeg betaler 99 kroner i måneden for gratis nett mellom 1700 og 0800 (samt i helgene), men helt fritt er det ikke. Lenke til kommentar
des65 Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 (endret) Bare ett spørsmål her, er det i det hele tatt vits å ha Iphone uten fri datatrafikk? Uansett kan jeg svare deg på ett spørsmål, og det er at Talkmore selger ikke telefoner. Trenger langt fra fri datatrafikk, og skal kjøpe 500 pakke på talkmore. Og vet jo så klart at de ikke selger mobiler Ingenting av dette ble det jo spurt om heller Akkurat det samme lurer jeg på, skal kjøpe meg Iphone men ønsker gå over til Talkmore Link. Men leverer de Microsim? Har selv Talkmore. Ja de kommer til å levere microsim, det blir jo selvfølgelig alle å gjøre. De skulle ringe meg i løpet av kort tid, når de hadde fått microsim klart. Takk skal du ha! Da vet vi jo at de kommer med det dem også Endret 31. juli 2010 av des65 Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Bestillte min iPhone 4 hos Telenor med abonnementet SuperPluss. Totalprisen inkl abonnement i 12 mnd blir kr 4438. Ser ut til at Telenors nettbutikk har trukket tilbake dette abonnementet sammen med iPhone-kjøp nå, men det er fremdeles tilgjengelig hos Telekioskens nettbutikk. Skal fortsette å bruke mitt Talkmoren abonnement der jeg har lagt til Fastpris Data Fri bruk. Lenke til kommentar
mistercartman Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Bestillte min iPhone 4 hos Telenor med abonnementet SuperPluss. Totalprisen inkl abonnement i 12 mnd blir kr 4438. Ser ut til at Telenors nettbutikk har trukket tilbake dette abonnementet sammen med iPhone-kjøp nå, men det er fremdeles tilgjengelig hos Telekioskens nettbutikk. Skal fortsette å bruke mitt Talkmoren abonnement der jeg har lagt til Fastpris Data Fri bruk. Hoppet på dette tilbudet selv nå via Telekiosken. Virket rimelig sammenlignet med mange andre alternativer? Jeg har fritt Telenor-abonnement gjennom jobben, så jeg regner med jeg bare kan bestille mikro-sim til jobb-abonnementet og sette det simkortet inn i telefonen. Så legger jeg bindingsabonnementet i en skuff og stanser det om 12 mnd Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Hoppet på dette tilbudet selv nå via Telekiosken. Virket rimelig sammenlignet med mange andre alternativer? Samme her! Totalprisen er jo lavere enn anbefalt utsalgspris fra Apple. Jeg mistenker at noen har gjort en feil, men det er ikke mitt problem. Nå håper jeg bare det ikke tar alt for mange uker før de får inn nye telefoner. Lenke til kommentar
mistercartman Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Hoppet på dette tilbudet selv nå via Telekiosken. Virket rimelig sammenlignet med mange andre alternativer? Samme her! Totalprisen er jo lavere enn anbefalt utsalgspris fra Apple. Jeg mistenker at noen har gjort en feil, men det er ikke mitt problem. Nå håper jeg bare det ikke tar alt for mange uker før de får inn nye telefoner. Nå er ubekreftet dato 10.09 Jaja, den som venter på noe godt..... Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Fikk min i går :-) Ser nå ut til at SuperPluss abonnementet er fjernet hos Telekiosken også. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Salget med SuperPluss var nok en feil, så de som fikk det tilbudet hadde nok flaks Micro-SIM er heller ikke noe problem og klippe til, dersom operatørn din ikke har fått inn enda, og man er utåmodig Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Kjøpte meg en simkort-kutter på dealextreme. Kjekt å ha, selv om du sikkert klarer jobben med saksa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå