Gjest Bruker-127711 Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Planetary Fortress angrep! 2v2 TPvTT 2v2 Planetary Fortress attack.zip Lenke til kommentar
PerPerson Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 (endret) Her skulle vi fire vennene spille 4on4, endte med at 2 av vennene mine ble droppa ut omtrent 5min i matchen. Matchen varer nesten en hel time, der vi klarer og holde godt tempo, og være agressive. Vår plan var da at Klossmajor skulle stå for produksjon, og jeg (Kristian) skulle styre units, og dette klarte vi egentlig ganske bra. ZZTT vs PPTZ 2vs4.rar Endret 29. august 2010 av PerPerson Lenke til kommentar
thaugrud Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Nerf terran, enough said! Hvis noen vet hva jeg kunne ha gjort for å unngå dette hadde det vært fint! Virket veldig som cheat når jeg spilte, men tydeligvis er det mulig å gjøre det.. ZvT Thor Rush o.O.rar Lenke til kommentar
Toggy Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Eneste måten man kan slå den såvidt jeg kan se er mass zerglings. Må få drept scv's som er med for å repaire og... Du hadde vel rundt 12 zergligns eller noe. Hvis du hadde hatt 30-ish hadde det gått fint. Kanskje hvis du hadde sendt første overlord ned mot basen hans og så flydd inn for å se hva han lagde. Du så at han lagde armory, og det gjør man som regel bare hvis man vil ha Thors. Nå er du hvertfall sterkere rustet neste gang Lenke til kommentar
kleshenger Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 (endret) I <12333 THORS! Nå har jeg begynnt å like Thors, de er mye sterkere enn jeg hadde trodd! TvZ Thor comeback.zip Endret 4. september 2010 av kleshenger Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Her er min siste. Første forsøk på en 312 build med tidlig helionharass som transitioner inn i en Marine/Banshee build. Funker utrolig godt mot protoss. 1v1_312Build.rar Lenke til kommentar
Fizzwidget Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Mine replays fra første game i IEM Norwegian Cup, PvP, i tilegg til en grudgematch etterpå . Mye pressure, og aggresivt spill, selv om det går på bekostningen av in-battle macro :S fizz vs kjetilv Bo3 + grudgematch.rar Lenke til kommentar
AwesomO Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Mine replays fra første game i IEM Norwegian Cup, PvP, i tilegg til en grudgematch etterpå . Mye pressure, og aggresivt spill, selv om det går på bekostningen av in-battle macro :S Likte BO din altså! pleier (pleide) selv å bygge gass før 2 gateway, og egentlig cybercore før andre gateway, men din build var ganske nice og brukte den selv mot en Z og eide han noe fryktelig! Er i bronze liga så er ikke spesielt god enda, men prøver på Protoss BO og din funket fett! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Kjører Reapers mot en zerg, fungerer overraskende bra. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Satan så jævla irriterende. Prøvde meg på Meg vs 7 insane AI. Fikk det til første gangen, men da stod selvfølgelig ikke innstillingene riktig så jeg fikk ikke achivements. Den siste gangen så var jeg så blåst at jeg stoppet den siste bygningen jeg hadde, som var Nexus eller hva den bygningen heter. Jeg hadde plenty av Carriers og Mothershit, men som sagt så stoppet jeg den siste bygningen jeg hadde (som ikke var ferdig enda) og da ble jeg selvfølgelig defeated... Hadde selvfølgelig glemt at hvis jeg ikke har noen bygninger igjen så taper jeg... Jeg har ingen tvil om at hadde jeg klart å tatt litt bedre var på basen min så hadde jeg klart det den siste gangen. Hmmmm = runde 1 KA FAEN = runde 2 Men skal nok klare det imorgen.. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) Gjorde den akkurat nå. Veldig enkelt og greit. http://www.tentaclehaven.com/Replays/InsaneFFADoneEasy.SC2Replay Endret 14. september 2010 av Detectable Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Hva type innstillinger skal den egentlig stå på? Multiplayer -> Custom Game og Custom - Custom innpå der? Prøvde nemlig med Melee - FFA men da fikk jeg ikke noen achivement for det. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Det må være på nettet så du ikke kan benytte deg av save/load Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Jeg spilte for første gang på nettet sammen med fetteren min i stad. Han er 8 år, og har ca 2 dager med RTS-erfaring. Det var... utrolig spennende. Kampen endte med at jeg greide å dra ned den siste bygningen deres når den siste Pylonen min sto inne i motstanderenes hær. www.tentaclehaven.com/Replays/BaseRaceSoloGame.SC2Replay 1 Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Var en artig game Detectable Lenke til kommentar
Cola911 Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 (endret) Sykt digg win, P&P vs T&T medspilleren min leaver når basen hans ble ødelagt i starten http://www.megaupload.com/?d=UNQ3HFNL Edit: Link Endret 26. september 2010 av Cola911 Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Jeg er relativt ny i SC2 og spiller mot en kamerat av meg som er nokså erfaren med Terran Vi begge synes dette var en av mine betse matcher. 1v1 Badtiming.rar Lenke til kommentar
kleshenger Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Noen som har noen bra Terran replays ? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Jeg trodde jeg visste hvor dårlig en kunne være før jeg tapte meg ned til Bronze. Denne replayen her står jeg å venter et helt minutt før jeg sender workers mot basen til han jeg spiller mot. Alikevel klarer jeg å ta ut hele basen før han løfter opp og flyr til et annet sted. Se de første 5minuttene, det er helt... Har ikke ord.. http://www.tentaclehaven.com/Replays/VerdensDummesteReplay.SC2Replay Endret 28. september 2010 av Detectable Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Ikke heeeelt den rette tråden å poste dette i, men følte jeg bare måtte dele denne kampen. Utrolig gøy kamp :=) Part 1 http://www.youtube.com/watch?v=txn0KC14rM0 Part 2 http://www.youtube.com/watch?v=ympsEUMEUjY Part 3 http://www.youtube.com/watch?v=DjWLNa2urlU 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå