John Keats Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Ok greit, kan gjøre det for å få opp APM da Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Gikk Destiny Cloud Fist-builden Haha, Husky er kanskje ikke profesjonell i spillet, men fy satan han er morsom. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Ok greit, kan gjøre det for å få opp APM da En lettere metode for å få opp APM er å høyereklikke når du har selecta hovedbasen og fly rundt i sirkler med den spawningpila. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Ja jeg bryr meg lite om APM, jeg bare gjør masse unødvendig for å holde fokuset oppe, føler jeg blir så dvask om jeg får en 10 sekunders periode hvor jeg bare står der å henger Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Spilte mot en rank 30-ish diamond-spiller som poket på meg med noe artig phoenix play. Noe irriterende, men det har sine ulemper det også. Pingas ZvP phoenix play.zip Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Multiplayer.rar 3 replays fra meg (Diamond). En fra hver match-up. TvT, TvP og TvZ. Håper dere liker dem. Lenke til kommentar
TheRealL Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 2v2 - (P) TheRealL og (P) Someone VS (P) kodiiakbeOr og (P) buschibeOr - Monlyth Ridge - 33m 1s Hva gjør man når fienden klarer og photon cannon rush? Og klarer og utslette den ene personen i en 2v2? Jo, man kommuniserer vilt over Skype og gir seg ikke før den siste uniten på laget er død Jeg ble tidlig utslettet i kampen, men vi bestemte oss for og ikke gi opp. Jeg tok over micro mens Someone tok over macro. Vi klarte og utslette kodiiakbe først, og deretter bare satt vi på no musikk og drakk cola mens vi venta på at Mr. Turtle (buschibe) skulle gå tom for mineraler. Hele gamen ser du her: http://thereall.com/...Macro.SC2Replay Lenke til kommentar
koots Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Til info så er jeg Someone og det var en av de morsomste gamene jeg har hatt hittil. Legger med replay fra den ene 1v1 matchen jeg har hatt og tar gjerne imot feedback. http://www.thereall.com/starcraft/someone/index.php?dir=Replay%2FUnsaved%2F&download=Lost+Temple.SC2Replay Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Åh, den skal jeg se når jeg kommer hjem, hørtes artig ut. De må vel ha trodd du hadde sykt great APM Endret 10. august 2010 av Detectable Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 10. august 2010 Forfatter Del Skrevet 10. august 2010 Oppdatert førstepost! Viktig at du leser den før du laster opp fler replays! Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Bra jobba, det såg veldig fint ut. Må ha tatt tid også =) Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 10. august 2010 Forfatter Del Skrevet 10. august 2010 Spilte en FFA med Romis, en RL kompis og noen randoms. Ganske morsom game. La den til i databasen nå. Under FFA kategorien Kudos til romis for sterkt comeback. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Spillte akkurat en kamp mot en Terran som rushet meg med Banshee og Viking hele tida. Han harasset dritten ut av meg, og jeg holdte på å si GG 40 kamper i løpet av kampen. Så på profilen hans etterpå og han var i Diamond med 300 kamper spillt 1v1, og 80 i 2v2 hvor han også var Diamond. Kampen var Protoss (Romis) vs Terran (BadeGAKK) http://www.thereall.com/starcraft/romis/index.php?dir=Replay%2FMultiplayer%2F&download=PvT+Protoss+has+no+detection.SC2Replay Som vanlig kan alle mine replays lastes ned fra http://www.thereall.com/starcraft/romis/index.php?dir=Replay%2F. Så det er bare å velge og vrake. Endret 10. august 2010 av Romis Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Her er en 3v3 som tok lenger tid en vi trodde. Også en av mine første kamper som Zerg, så jeg hadde jo ingen idè hva jeg drev med. Det gikk frem og tilbake og vi virkelig måtte slåss for alle ressursene vi kunne få tak i. Kampen endte i vår favør ved at de ga seg etter at begge basene var neste borte, og alle resurser tømt. Eneste vi hadde igjen på slutten var en Spore Crawler, 3 Battlecruiers og en Void Ray mot deres 3 Marines og 10 Zealots. ZR(Terran)P_vs_RRR(PPT) http://www.tentaclehaven.com/Replays/Stavation%20and%20Annihilation.SC2Replay Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 10. august 2010 Forfatter Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Den ligger også i databasen, som er linket til på førstesiden Naturligvis. "Terran mass harass" tror jeg navnet ble. Edit: Kom en post i mellom. Posten over meg ligger også der nå. Endret 10. august 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Fornøyd med denne! spiller mot zerg. åpner med zealot/sentry push hvor jeg får tatt expansion hans. Viser seg at han går mutalisks som jeg raskt kontrer. Pusher igjen og vinner. deilig. enjoy PvZ bra pressure vs zerg.rar Lenke til kommentar
Raytee Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) 1v1 Protoss vs Terran, 27 min lang. Føler at jeg må legge til at jeg bare har spilt rundt 40 kamper xD. Syntest det var en gøy kamp og spille så hvorfor ikke legge den her? =D Exembled.rar Endret 11. august 2010 av Raytee Lenke til kommentar
PerPerson Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Spiller ikke zerg så ofte. Spilte mot en terran som gikk Battlecruisers og Vikings. ZvT Zerg AntiAir.rar Endret 11. august 2010 av PerPerson Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Spiller ikke zerg så ofte. Spilte mot en terran som gikk Battlecruisers og Vikings. ZvT "Feil Du har ikke tillatelse til å laste opp denne filtypen" ? du må bruke winzip eller winrar til å zippe filen. da kan du laste den opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå