Ajaco Skrevet 1. august 2010 Forfatter Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Jeg er enig. Det hadde vært greit med en oversikt. Dersom jeg kunne plassert vedlegg i førsteposten, kunne jeg jo holdt den oppdatert. Bør ikke være for mye jobb. Men jeg kan vel ikke plassere andre sine vedlegg i min post? Edit: Det jeg kunne ha gjort... er jo å laste ned samtlige replays, og plassere de på webhotellet mitt (www.teknetub.com/ajaco/replays). Og der dele inn i mapper. Noe slikt: TvT TvP / PvT TvZ / ZvT PvP PvZ / ZvP ZvZ Også kan navnene beskrive hva som er spesielt med den replayed. F.eks. Men det krever at de som poster replayene her adder en liten beskrivelse. Fordi jeg har ikke tid til å se gjennom samtlige replays - for så å gi de et navn, eller særpreg. Det finnes garantert mer lettvindte løsninger, dog. Endret 1. august 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Kan slenge opp en replay av meg som spiller Protoss mot Zerg. Viser en grei måte å få overtaket på spillet ved å bruke Phoenix tidlig i spillet for å harasse supply-linene til motstandern. Gir det et overtak som er det er lett å utnytte. Gamet er spilt i Platinum League Xel'Naga Caverns - Keion - Phoenix.zip Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Morsomt 2v2 game. Atsjonas og Lazore er mitt lag, som er øverst. 2v2 TPvTP Scorched Heaven.zip Endret 1. august 2010 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
TheRealL Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Jeg er enig. Det hadde vært greit med en oversikt. Dersom jeg kunne plassert vedlegg i førsteposten, kunne jeg jo holdt den oppdatert. Bør ikke være for mye jobb. Men jeg kan vel ikke plassere andre sine vedlegg i min post? Edit: Det jeg kunne ha gjort... er jo å laste ned samtlige replays, og plassere de på webhotellet mitt (www.teknetub.com/ajaco/replays). Og der dele inn i mapper. Noe slikt: TvT TvP / PvT TvZ / ZvT PvP PvZ / ZvP ZvZ Også kan navnene beskrive hva som er spesielt med den replayed. F.eks. Men det krever at de som poster replayene her adder en liten beskrivelse. Fordi jeg har ikke tid til å se gjennom samtlige replays - for så å gi de et navn, eller særpreg. Det finnes garantert mer lettvindte løsninger, dog. SC2Replay filtypen bruker MPQ systemet til Blizzard. Jeg har installert biblioteket til og lese dette på serveren min (den serveren som bla. hoster replayene til Romis og megselv.) Ved hjelp av dette så skal det være mulig og lage et database system til det som du nevner her. Jeg skal gjøre litt mer research, men jeg orker ikke og bruke mye tid på det. Vil nørde litt SC2 selv også. Derimot hvis noen har lyst og laste opp replays manuelt/automatisk så stiller jeg gladlig med server plass. Atm så gidder jeg ikke ha flere en 10 bruker kontoer (dvs 8 i tilleg til de som jeg har nå) så det er førstemann til mølla for de som vil laste opp replays. Hvis vi skal bruke serveren min til en replay database, feks for diskusjon.no så vil dette telle som en bruker, men da må noen ta ansvar for og laste opp replays osv. Feks du Ajaco Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 2. august 2010 Forfatter Del Skrevet 2. august 2010 Dersom vi får til en databaseløsning, kan jeg sikkert ordne med å laste opp replayene. Det er lite jobb Drar dog på hytta nå imorgen, og kommer ikke hjem før søndag. Så kommer ikke til å bli noe oppdatering før det Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Dersom noen har interesse av å se på at jeg blir eid av Romis. To ganger. Så finner du replayene under. kanskje litt uflaks med det første gamet der, men game 2 hadde du lite å stille opp med. lo litt da jeg du vart angrepet "bakfra". Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Morsomt 2v2 game. Atsjonas og Lazore er mitt lag, som er øverst. uff, dårlig tidspunkt på å utvide til base 2 av teal protos der. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Dersom noen har interesse av å se på at jeg blir eid av Romis. To ganger. Så finner du replayene under. kanskje litt uflaks med det første gamet der, men game 2 hadde du lite å stille opp med. lo litt da jeg du vart angrepet "bakfra". :!: Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Morsomt 2v2 game. Atsjonas og Lazore er mitt lag, som er øverst. Ops, det var feil replay! Laster opp dem riktig litt senere. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 hadde en close fight mot en annen protoss. håper på flere protoss replays som dere ser har jeg enda mye å lære :s close.rar Lenke til kommentar
Romis Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 http://www.thereall.com/starcraft/romis/ Alle mine replays blir automatisk skrevet til den serveren, så det er bare å laste ned og se på når dere føler for. Spiller akkurat nå Platinum i 1v1, og Gold 2v2 ( Men vi eier alle da, 8 winstreak akkurat nå, så vi er nok snart i Platinum ). Spiller kun Protoss, så det er bare å velge og vrake. Har vel rundt 50 kamper 1v1 og 15 i 2v2. Lenke til kommentar
fredes Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Romis: Det replayet som heter "Sove" i romis/Replay/Multiplayer/. Hva er det? Kan ikke se at du er en av de som spiller. Endret 3. august 2010 av fredes Lenke til kommentar
Romis Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Romis: Det replayet som heter "Sove" i romis/Replay/Multiplayer/. Hva er det? Kan ikke se at du er en av de som spiller. Det er en jeg lastet ned fra en bruker på dette forumet. Så uploadet den automatisk. Bare blås i den Lenke til kommentar
TheRealL Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Ah, kommer akkurat fra en game og hjertet banker fortsatt. Det var en helt even match mellom meg og en Zerg. Som starta med tidlig pool og zerglings. Jeg klarte og countre det og out micro når han angrep med Hydralisks osv. Go Stalker blink trening! På det avsluttende angrepet så ble det veldig mye samtidig, passet på og kunne warpe inn ekstra units og det gjorde at jeg tapte ganske mange også, men jeg vant både slaget og krigen så jeg er fornøyd Replay kan du finne her: http://www.thereall.com/starcraft/thereall/index.php?dir=Replay%2FMultiplayer%2F&download=out+microing+a+zerg.SC2Replay Romis: Det replayet som heter "Sove" i romis/Replay/Multiplayer/. Hva er det? Kan ikke se at du er en av de som spiller. Det er en jeg lastet ned fra en bruker på dette forumet. Så uploadet den automatisk. Bare blås i den Og da sletta jeg den fra serveren så det ikke blir noe rot Lenke til kommentar
Romis Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Ah, kommer akkurat fra en game og hjertet banker fortsatt. Det var en helt even match mellom meg og en Zerg. Som starta med tidlig pool og zerglings. Jeg klarte og countre det og out micro når han angrep med Hydralisks osv. Go Stalker blink trening! På det avsluttende angrepet så ble det veldig mye samtidig, passet på og kunne warpe inn ekstra units og det gjorde at jeg tapte ganske mange også, men jeg vant både slaget og krigen så jeg er fornøyd Replay kan du finne her: http://www.thereall.com/starcraft/thereall/index.php?dir=Replay%2FMultiplayer%2F&download=out+microing+a+zerg.SC2Replay Romis: Det replayet som heter "Sove" i romis/Replay/Multiplayer/. Hva er det? Kan ikke se at du er en av de som spiller. Det er en jeg lastet ned fra en bruker på dette forumet. Så uploadet den automatisk. Bare blås i den Og da sletta jeg den fra serveren så det ikke blir noe rot Får ta en titt på den når jeg ikke halvsover etter en travel dag. :!: Edit: Takk for at du slettet den. Endret 3. august 2010 av Romis Lenke til kommentar
TheRealL Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Ah, kommer akkurat fra en game og hjertet banker fortsatt. Det var en helt even match mellom meg og en Zerg. Som starta med tidlig pool og zerglings. Jeg klarte og countre det og out micro når han angrep med Hydralisks osv. Go Stalker blink trening! På det avsluttende angrepet så ble det veldig mye samtidig, passet på og kunne warpe inn ekstra units og det gjorde at jeg tapte ganske mange også, men jeg vant både slaget og krigen så jeg er fornøyd Replay kan du finne her: http://www.thereall....+zerg.SC2Replay Romis: Det replayet som heter "Sove" i romis/Replay/Multiplayer/. Hva er det? Kan ikke se at du er en av de som spiller. Det er en jeg lastet ned fra en bruker på dette forumet. Så uploadet den automatisk. Bare blås i den Og da sletta jeg den fra serveren så det ikke blir noe rot Får ta en titt på den når jeg ikke halvsover etter en travel dag. Edit: Takk for at du slettet den. Flott, tenkte faktisk jeg skulle spørre deg om du hadde giddi og sett igjennom den og gitt meg noen tips Men bare så du er advart...den varer lenge...ganske lenge...(typ nesten en time ) Lenke til kommentar
Romis Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Du har gjort så mye for meg, så jeg skal gledelig gi deg noen tips, hvis du har mikrofon kan vi diskutere kampen på Skype. ( Type 1...2...3 starte helt samtidig og se den sammen og diskutere. ) Lenke til kommentar
TheRealL Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Høres veldig bra ut, jepp jeg har Skype og mikrofon. Er et must når man driver med gaming Legg til arneb1992 du, så diskuterer vi imorgen jeg er så trøtt at jeg så vidt orker og programmere Blir nok senga kl 0200 for meg idag. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Da var det gjort, og da legger jeg meg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå