Nasams Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Er det noen som har erfaring med dette kabinettet, Suntek TH655 Vivid blå/sølv? Her hos dataleverandøren har det to frontdeksel, på komplett har det et. Hva er "rett", hva er det man får kjøpt i Norge? Og kan man feste disse frontdekselene forran på cdrom o.l. slik at man får en "riktig" farge forran? Eventuelle positive/negative erfaringer er også velkomne. -Takker på forhånd for svar! Og ja jeg vet at det finnes andre tråder med info om dette toweret, men jeg syntes ikke at de svarte på det jeg lurte p. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 For erfaringer kan du bare finne Suntek-kabinettet i prisguiden. Mange brukere har lagt ut erfaringer om dettte kabinettet. Forøvrig så selges kabinettet i både blå og hvit/sølvfarge, så hvis du skal ha det, kan du velge hvilket du synes er penest :wink: Jeg hadde tenkt til å kjøpe dette kabinettet selv, men etterhvert som jeg leste erfaringene her på forumet, bestemte jeg meg for Lian Li med akvarium istedet. Lykke til med lesningen og valget. BTW så har hardware testet kabinettet, mye nyttig info og selve testen finner du her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå