Gå til innhold

[LØST] Dritt service @ Humac?


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg kjøpte en MBP rett etter konfen min, den kostet 10000 kr, stiv pris - bra pc.

Allerede på slutten av sommerferien nå kommer første problemet, FN tasten løsnet. Jeg prøvde å trykke den ned, men den bare løsnet uansett hva jeg gjorde. Etter par dager med frustrasjon gikk jeg ned på humac med pc'en, og den skulle sendes inn. Når jeg fikk tilbake pc'en etter overkant av to uker funket det kjempebra! - Til jeg trykket på FN tasten. Den løsnet, Akkuratt som før.

 

Jeg skal selvfølgelig levere tilbake pc'en, men jeg tar det etter ferien, da det er uaktuelt for meg å være uten pc stedet jeg skal til.

 

Viss jeg har forstått det rett, er det når samme feil har skjedd to ganger, og det skjer den tredje jeg har krav på å returnere pc'en, og få igjen kjøpssum?

Eller har de krav på å reparere den på gang no.3 også?

 

Hilsen Kenguruen.

Endret av Sk!ppy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da var det oppklart :)

 

Hvor mye av pengene har jeg krav på å få igjen da? Har på følelsen at de kommer til å gjøre samme "reparerings"måte neste gang og.

 

Er det ikke kjøpssum - bruk + renter? og mtp. den er to mnd gammel er det vel ikke så mye :)

Lenke til kommentar

jeg susser litt på det at hvis man kjøper et produkt som ikke holder mål at man må trekke fra en verdi som tilsvarer bruken.

hadde det vær en normal slitasje så er det greit , her høres det ut som en produksjonsfeil.

 

når de i tillegg ikke klare å reparer feil så høres det nesten ut som en feilkonstruksjon

Lenke til kommentar

Hvordan får du det til å bli "dritt service" fra Humac om verkstedet har gjort en feil? Dette kan skje ettersom det er menneskelig å feile, og jeg kan ikke se at du skriver noe sted at de nekter å reparere feilen på nytt eller lignende.

 

Det heter for øvrig "drittservice" uten mellomrom :)

Lenke til kommentar

Det heter drittservice i et ord nå du sier det slik ja, men viss du sier det sånn jeg skrev det, "Dritt - Service" så blir det og riktig mener jeg.

 

jeg skrev kanskje ikke det som var mest drittservice, og det var at når jeg først leverte pc'en gikk alt bra. Når jeg gikk ned 3 dager senere (Oppdaget at det var feil navn på kvitteringa) så tok det nesten 2 timer før de klarte å rette det opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...