sinnaelgen Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 er det noen som peiling om batteriet på den oppadbare musen min er blir svekket . der har betegnelsen Logitec cordles click pluss. til og begynne med måtte jeg ladde det opp med 2 ukers mellomrom. nå i ferien så virker det som om det bare går lit over en uke mellom hver oppladning. tatt i betraktning at jeg har brukt maskin lit mere nå i ferien en ellers så er jeg usikker. jeg prøvde å kontakte logitch for spørre om det , men den dialogboksen for epost support fungerer ikke. dessuten så kunne jeg ikke velg noen mus i produktvalget man må gå gjennom før man kan begynne å skrive. de haren en reservedels butikk men reserve deler til den mussen jeg har ser det ut som de har sluttet med. jeg fant jo disse delene før der. spørsmålene mine blir da : hvor kan man få tak i et nytt batteri ? hvor kan jeg få tak i en ny lader/mottaker ( er er samme enhet) ? eller om man kan bruke andre mottakere og ladere ? nå er jo det lit vanskelig å plukke ut dise 2 batteriene den bruker samt at de henger sammen , men hvis det er mulig å få tak samme type batteri et eller annet sted og bruke en annen ladder så kunne jeg tanke meg å ha 2 sett batterier og så bare bytte mellom ( mens det andre laddes ) . spørsmålet er :om det vil fungere med 2 "løse" batterier ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå