DJ-Timoty Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Heissan.. tenkte å prøve å selge leketøyene mine .. hvor mye kan jeg ta for dette? Vannscooter`n : Sun Rider 9 fots vannscooter.. temmelig god stand, er noen kosmetiske skader bare , ligger på sjøen, er i "daglig bruk" med 35hk johnson/evinrude usikker på årsmodell på disse, motoren er 2 cilyndret , 2 takter med el-start i god stand. går cirka 32 knop. kan få mer fart ved propellbytte. er knopmåler, turteller, tank, batteri, nytrukket sal, etc etc. har på gang ny vindskjerm også til den som følger med hvis jeg får tak i den før salg. tenker selv en pris rundt 17.000, og at man da får med en "delemotor" også, i tilfelle noe skulle ryke =) er det en "riktig" prisklasse å tenke seg? ---- Båten Sea-Fire (spitfire) 11 fots speedbåt, veldig skjeldne i norge. (produsert i nederland?) plass til 2 personer. disse båtene planer med 8hk!!! med litt ombygging kan man eventuelt sette innenbordsmotor i denne om det er ønskelig å lage noe virkelig spesielt tenkte å selge den for 15.000, med 25hk evinrude/johnson med elstart .. også da med medfølgende 35hk delemotor med samme blokk. sett over forgasser og noen småting så yter den 35hk denne er ikke sjøsatt, men skal være tett og i temmelig god stand. skal bare være å montere styring og kabler til motor , så skal det være klart til bruk, men ville nok lagt noen timer i pussing og lakking for å få den optimal. vet ikke hva dere mener det er verd? ---------- har ellers 2stk 9,8 mercury motorer. den ene skal være i kjørbar stand, og den andre skal virke men impelleren er gåen , hva er noe slikt verd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå