Gjest Svampe bob Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 jeg er en fyr på 27 år som nettopp mistet dama, vi har vært sammen i 3 år, men i det siste har det skranglet litt, vi gikk begge hjemme pluss at vi hadde dårlig økonomi. Det førte til at hun flyttet hjem til mora. Men etter 6 dager kommer hun tilbake for å hente noe, og det enner opp med.. du veit.. Jeg spurte om vi skulle bli sammen, men at hun fortsatte bodde hjemme til jeg var kommet meg i jobb. da sa hun at hun måtte finne ut hva hun følte først, kvinnfolk er rare.. hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Høres ut som hun savner litt trygghet, mtp økonomi. Ville kommet meg i jobb og vist henne at du er villig til å kjempe for forholdet. Men jeg vet jo ikke hele historien om det er noe å jobbe med eller om dere bare burde gå fra hverandre. Lenke til kommentar
Gjest tsk Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 da sa hun at hun måtte finne ut hva hun følte først, kvinnfolk er rare.. Nope, jenter, som alle andre, gjør ting fordi de har en GRUNN til det, og du kan ikke unnskylde alt med bare at "kvinnfolk er rare" når grunnen er at hun ikke er fornøyd med situasjonen/deg. Om hun ikke godtok å vente på at du fikk en jobb er det kanskje mer enn det økonomiske hun er i tvil om. Du vet forresten godt selv hva du må gjøre for å få henne tilbake. 1. Gå sterkt inn for å forandre grunnen til at hun flyttet (dvs lage situasjonen og bli personen hun vil være hos). 2. Vente og se om hun godtar deg/situasjonen slik den er nå selv om hun faktisk valgte å dra fra den. Tenk etter hva slags ting hun likte ved deg før kranglene os.v. Fokuser på dem, og andre ting hun liker, og ha det som mål. Få en jobb, ta noen joggeturer, ta opp en gammel hobby, gå bra kledd, ikke dump ned foran tv'en men utnytt dagene...for å nevne teite eksempler. Og, ikke gi opp så lett. Lenke til kommentar
Gjest Svampe bob Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 da sa hun at hun måtte finne ut hva hun følte først, kvinnfolk er rare.. Du vet forresten godt selv hva du må gjøre for å få henne tilbake. Men hvorfor vil hun kose å sånt, vurderer å flytte slik at man kunne prøve i en annen leilighet, trur ikke hun trives i leiligheta Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 da sa hun at hun måtte finne ut hva hun følte først, kvinnfolk er rare.. Nope, jenter, som alle andre, gjør ting fordi de har en GRUNN til det, og du kan ikke unnskylde alt med bare at "kvinnfolk er rare" når grunnen er at hun ikke er fornøyd med situasjonen/deg. Om hun ikke godtok å vente på at du fikk en jobb er det kanskje mer enn det økonomiske hun er i tvil om. Du vet forresten godt selv hva du må gjøre for å få henne tilbake. 1. Gå sterkt inn for å forandre grunnen til at hun flyttet (dvs lage situasjonen og bli personen hun vil være hos). 2. Vente og se om hun godtar deg/situasjonen slik den er nå selv om hun faktisk valgte å dra fra den. Tenk etter hva slags ting hun likte ved deg før kranglene os.v. Fokuser på dem, og andre ting hun liker, og ha det som mål. Få en jobb, ta noen joggeturer, ta opp en gammel hobby, gå bra kledd, ikke dump ned foran tv'en men utnytt dagene...for å nevne teite eksempler. Og, ikke gi opp så lett. Henger du igjen på 50-tallet eller? Hvorfor er det en selvfølge at han skal jobbe og tjene penger, for å beholde dama si, mens hun kan sitte på ræva og være hjemmeværende? Hvis hun ønsker seg økonomisk trygghet, så får hun bidra til det også. Man kan ikke sitte og ønske seg økonomisk trygghet mens man sitter på ræva og ikke gjør noen ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå