Gå til innhold

Missbruk av makt, og arrogant oppførsel fra Amobil og forumleder.

Anbefalte innlegg

Jeg har gjentatte ganger prøvd å komme i kontakt med forumstyret, uten hell, da jeg er blitt feilaktig utestengt. Jeg ser meg herved nødt til å opprette en ny brukerprofil, slik at jeg kan belyse problemet her på diskusjon.no, og ikke bare på andre forum.

Sist jeg skrev en mail til Vidar Dåttland, ble jeg beskyld for å ønske ham død? Hva i alle dager er dette for slags oppførsel. Er du/dere virkelig så tette i nøtta at dere ikke skjønner at jeg har en kopi av alt jeg sender?

Forumstyret har satt som en betingelse for å slippe meg inn igjen, og det er at jeg kommer krypende med lua i hånda og ber på mine knær om å slippe inn igjen. Og dette tillater de seg å gjøre, etter at jeg ble feilaktig utestengt, etter feilaktige beskyldninger. Jeg har gjentatte ganger bedt om at de dokumenterer det de påstår jeg har gjort, men blir hver gang møtt med "god dag mann økseskaft"(http://dikt.org/God_dag,_mann!_--_%C3%98kseskaft)-svar.

Nei, det er på tide at noen virkelig tar fatt i dette forumet, og avslører det for hva det virkelig er. Et diktatur der makt blir missbrukt!

P.s Vi sees ved en senere anledning ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Utestengelsen, klagebehandlingen(e) og evt sensur har blitt tatt opp med vårt brukerombud, som ikke har hatt noen innvendinger til oppfølging av bruker.

Utover dette så er dette forumet feil sted for oppfølging av klager - om man skulle ha klager. Rette organ er altså forumets ledelse, eller brukerombud dersom man føler at man ikke bilr hørt.

generelt grunnlag kan jeg si at dersom man ikke er fornøyd med svarene man får fra forumet ledelse, og evt brukerombud, så er det ikke så utrolig mye mer som kan gjøres for personen som da klager. Kanskje huske på at forumet diskusjon.no fortsatt er et privilegium og ikke en rettighet, og at det finnes andre arenaer man da føler seg mer hjemme i?

Uansett så låser jeg av for mer spesifikk diskusjon. De som ønsker å høre spesifikt om denne saken har blitt behandlet bra eller ei kan kontakte Fredrik, brukerombudet deres. Jeg kan ikke uttale meg om spesifikke saker offentlig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...