Maritpuz Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Jeg kjenner til noen programmer men jeg kjenner ikke til noen som er lik photoshop og har heller ikke råd til å kjøpe photoshop, har noen noe forslag til noen programmer som er gratis. photofiltre kan ikke lastes ned gratis hele tiden der får du bare 30 dagers prøvetid. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Tror jeg ville anbefalt Gimp, jeg også. Lenke til kommentar
plukkfisk Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 gimp? personlig liker jeg GIMP tusen ganger bedre enn Photoshop, og de er på de aller fleste områder like gode. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Det finst ingen gratisprogram som er lik Photoshop. Nokre gratisprogram finn du link til i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1084830 (Til opplysing er det mykje billegare med studentversjonen av PS, då ligg prisen på mellom 1500kr og 2000kr. ) Lenke til kommentar
Jørund Tilley Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 gimp? personlig liker jeg GIMP tusen ganger bedre enn Photoshop, og de er på de aller fleste områder like gode. Jeg har prøvd Gimp men X11 på Mac´en min er ødelagt. X11 skal visstnok være nødvendig for å kjøre Gimp på Mac. Noen som vet hva jeg skal gjøre??? Har den nestnyeste Mac Mini´en. Svar kjapt... Lenke til kommentar
martia Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Gimp. Men hvis du bare skal redigere noe fort bruker jeg www.picnik.com og det funker for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå