Nigris Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Jeg ser etter nytt allround objektiv og ser at Tamron 17-50 får bra kritikk, er dette det beste i denne prisklassen rund 3000,- eller er det verdt og vente på flere tester av sigma sin nye 17-50. Er det noen her som har erfaringer fra Tamron sitt? Mvh Nigris Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Jeg har hatt Tamronen og var veldig fornøyd med resultatet. Objektivets nye eier er også fornøyd. Det er mange som vanker på forumet som har den og de fleste er fornøyd. Lenke til kommentar
Nigris Skrevet 31. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2010 Takk for raskt svar. Mvh Nigris Lenke til kommentar
Cax Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Sigma 17-50 har dobbel pris av Tamron 17-50 enn så lenge, og såpass godt som det gamle, ustabiliserte Tamron 17-50 er skal det kanskje litt til at det er verdt det. Du som har kjøpt noe annet enn Canon eller Nikon har ikke stort å tjene på betale for en masse ekstra elektronikk og optikk som skal gi stabilisering når du har dette i huset. Det er synd ikke Sony har noen skikkelig ƒ/2.8 DT-zoom. Lite hjelp å hente der. De har 16-80 DT som er ganske interessant, men dessverre har sine svakheter. Tokina 16-50 får man vel heller ikke til Sony, så jeg tipper Tamron er veien å gå her med mindre Sigma 17-50 er hemningsløst bra og det enten faller i pris eller pengene ikke spiller så stor rolle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå