Gå til innhold

Diskusjon om hvorvidt Islam bør totalforbys fra Norge


Anbefalte innlegg

Fler og fler elementer i denne spådommen synes å falle på plass.

 

http://www.rights.no/publisher/publisher.asp?id=35&tekstid=3002

 

Ikke så rart at en del av befolkningen tenker sitt.

http://www.tv2nyhetene.no/utenriks/radikale-muslimer-paa-fremmarsj-i-storbritannia-3341628.html

 

Mens de radikale muslimske miljøene vokser rundt om i Europa mener Hegghammer miljøene i Norge fortsatt er små. Men også hit kommer budskapet.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig undrer jeg meg over hvorfor ikke SV går ut og forsvarer den nye svenske lasermannen... han kjemper jo mot folk av en annen religion som okkupperer landet hans?

Hva snakker du om? SV går da ikke ut mot folk som skulle overta landet. Min forståelse av SV er at de ønsker mer innvandring.

 

Jeg bare søker konsekventhet hos SV og andre som er så imot at innvandrere skal okkupere andres land og behandle dem annerledes enn de behandler sine egne.

Lenke til kommentar

Personlig undrer jeg meg over hvorfor ikke SV går ut og forsvarer den nye svenske lasermannen... han kjemper jo mot folk av en annen religion som okkupperer landet hans?

Hva snakker du om? SV går da ikke ut mot folk som skulle overta landet. Min forståelse av SV er at de ønsker mer innvandring.

 

Jeg bare søker konsekventhet hos SV og andre som er så imot at innvandrere skal okkupere andres land og behandle dem annerledes enn de behandler sine egne.

 

Når har SV sagt at de er redd for at innvandrere skal okkupere andres land? Jeg mener å høre at Kristin Halvorsen ikke en gang tror på islamifisering; enten forveksler du SV med FrP, ellers misforstår jeg grovt.

Lenke til kommentar

Fler og fler elementer i denne spådommen synes å falle på plass.

 

http://www.rights.no/publisher/publisher.asp?id=35&tekstid=3002

 

Ikke så rart at en del av befolkningen tenker sitt.

http://www.tv2nyhetene.no/utenriks/radikale-muslimer-paa-fremmarsj-i-storbritannia-3341628.html

 

Mens de radikale muslimske miljøene vokser rundt om i Europa mener Hegghammer miljøene i Norge fortsatt er små. Men også hit kommer budskapet.

 

Vi skal ikke så fryktelig langt bort for å finne skremmende tall.

http://www.tv2nyhetene.no/utenriks/hver-fjerde-unge-muslim-i-danmark-sympatiserer-med-islamister-3096476.html

 

Mange er nok naive og tror at Norge ikke blir rammet av denne "tsunamien", men virkeligheten forteller en annen historie.

http://www.nrk.no/nyheter/norge/1.7201782

 

Jeg spekulerer litt rundt folkets tilsynelatende handlingslammelse rundt denne trusselen, og jeg misstenker at svært mange nekter å ta situasjonen inn over seg selv. Som om man kan velge å ikke ta stilling til problemet og derved være i sikkerhet. Jeg kan ikke annet enn å undre om Nordmenn gjorde det samme i 1936-40. Antageligvis gjorde mange det.

Lenke til kommentar

Jeg håper deltakerne biter seg merke i at jeg presenterte en utfordring for Islam apologetene, der jeg la frem rimelige krav til dokumentasjon av påstander som ligger helt ved kjernen i Islamdebatten, og at det fortsatt ikke er en eneste person som engang har forsøkt å møte denne utfordringen.

 

Noen snakker høyt så lenge ingen ber om dokumentasjon, virker det som.

Lenke til kommentar

Jeg bare søker konsekventhet hos SV og andre som er så imot at innvandrere skal okkupere andres land og behandle dem annerledes enn de behandler sine egne.

 

Når har SV sagt at de er redd for at innvandrere skal okkupere andres land? Jeg mener å høre at Kristin Halvorsen ikke en gang tror på islamifisering; enten forveksler du SV med FrP, ellers misforstår jeg grovt.

 

Er vel, som sagt, at SV er kritisk til at Norge blir islamisert. De mener at det er lite å være redde for. FRP derimot mener at vi har en islamisering av Norge, og at vi må være obs på hva det kan gjøre med oss.

 

Når det kommer til det at en er redd for at innvandrere skal okkupere et land, for eks. Norge i denne saken, så mener jeg at det blir litt vel dramatisk. Men jeg er helt enig i at islam byr på utfordinger for Norge, i den grad at vi ikke er "klare" for islamske "reformer" i Norge. Jeg selv ønsker ikke slike eventuelle endringer, for eks. innføring av shariaråd i Norge, som vil delvis dømme etter islamske lover og regler, men vil delvis se bort fra norske lover og regler. Synes også at det er fullstendig på tide å stramme inn innvandringen fra fri flyt til mye mer restriktiv innvandring. (bedre sent enn aldri - forhåpentligvis).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Innfør nulltolleranse for krav om at vi skal ta hensyn til religiøse regler i skolen, samtidig med at vi lærer alle opp i at religion er ene og alene påstander som ikke kan bevises, og at det ikke tjener noen å blindt følge en religion.

 

Det å tviholde på kristendommen er det verste vi kan gjøre. Kristendom og Islam har akkurat det samme grunnlaget. Ingenting. Hvis vi fortsetter å late som om det er godt nok, så er Islam også velkommen.

 

Den eneste forskjellen på oss og dem, er hvor fundamentalistiske de er i forhold til sin religion. Gud er en massemorder i alle semitiske religioner.

Lenke til kommentar

Så lenge vi bygger opp samfunnet slik vi gjør og inviterer dem hit så er det en naturlig konsekvens at "en nordmann" likså godt kan ligne mer på en Taliban kriger enn en viking kriger.

 

Ekstremistiske standpunkt er uansett kjipt uansett hvilken retning det tar. Gud eller Allah, det er samme greia spør du meg.

 

Vi kan trøste oss med at veien til helvete i alle fall var brolagt med gode intesjoner.

 

Lykke til :new_woot:

Lenke til kommentar

I beste fall ender Europa opp i en blodig borgerkrig (For de som ikke ønsker å leve under sharia lov som annenrangs borgere)

eller så fortsetter islamiseringen og vi ender opp som en minoritet i eget land.

Muslimer har 3.8 barn i snitt (iflg Mark Steyn!) og dobler hver generasjon.

 

Masse-immigrasjonen av muslimer til Europa

er det største sviket i menneskets historie!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

I beste fall ender Europa opp i en blodig borgerkrig (For de som ikke ønsker å leve under sharia lov som annenrangs borgere)

eller så fortsetter islamiseringen og vi ender opp som en minoritet i eget land.

 

Det tror jeg at du har helt rett i.

 

Men begrepet "nordmann" er jo i dag kun knyttet til hvilken side av svinesund man bor på så de vil jo i praksis være like gode nordmenn.

 

Men at det kan bli krig ut av denne snillismen er jeg relativt sikker på. Det går sånn tålig nå, men om 100-200 år vil faktisk det vi definerer som etnisk Norsk være en minoritet uansett om det blir krig eller ikke.

 

Religionkrigen tror jeg kommer leeeenge før, kanskje allerede om 50 år. Alt avhenger jo av Europas stabilitet og infrastruktur.

 

Når økonomien faller og nedgangstidene virkelig setter inn så vil det garantert skape konflikt på et nivå vi knapt kan forestille oss.

Endret av R@ge
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Se rundt deg. Politiske budskap som fordrer det flerkulturelle samfunnet finnes over alt. Alle reklamene på tv har flere gule grønne og blå barn enn hvite, til tross for at innvandrere bare utgjør èn av ti i landet vårt. Det er ikke en realistisk representasjon, noe som ville vært helt i orden, men heller et politisk budskap. Prøv å legge merke til det, så vil du bli sjokkert over hvor dypt dette går. Det er noen som har ledet an til denne utviklingen, og det er de samme som skriker rasist så snart noen stiller kritiske spørsmål. Ingen har spurt meg og deg. Avgjørelsen er tatt over hodet vårt, og vi er gjort tause av et politisk virkemiddel som heter "er du rasist?".

 

http://www.thereligionofpeace.com/Pages/Racism-TROP.htm

Lenke til kommentar

Jeg bare søker konsekventhet hos SV og andre som er så imot at innvandrere skal okkupere andres land og behandle dem annerledes enn de behandler sine egne.

 

Når har SV sagt at de er redd for at innvandrere skal okkupere andres land? Jeg mener å høre at Kristin Halvorsen ikke en gang tror på islamifisering; enten forveksler du SV med FrP, ellers misforstår jeg grovt.

 

Er vel, som sagt, at SV er kritisk til at Norge blir islamisert. De mener at det er lite å være redde for. FRP derimot mener at vi har en islamisering av Norge, og at vi må være obs på hva det kan gjøre med oss.

 

Når det kommer til det at en er redd for at innvandrere skal okkupere et land, for eks. Norge i denne saken, så mener jeg at det blir litt vel dramatisk. Men jeg er helt enig i at islam byr på utfordinger for Norge, i den grad at vi ikke er "klare" for islamske "reformer" i Norge. Jeg selv ønsker ikke slike eventuelle endringer, for eks. innføring av shariaråd i Norge, som vil delvis dømme etter islamske lover og regler, men vil delvis se bort fra norske lover og regler. Synes også at det er fullstendig på tide å stramme inn innvandringen fra fri flyt til mye mer restriktiv innvandring. (bedre sent enn aldri - forhåpentligvis).

 

 

Snøballen er i gang.

http://sian.no/node/1266

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...