Det Skumle Fjellet Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Jaja, du får stole på dpreview, som åpenbart har en "biased" test, eller lese litt på diverse internettfora om hva faktiske eiere synes. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Sony NEX er et kurrant system, men mangler en modell beregnet for entusiaster. En NEX 9 hadde vært noe For de fleste entusiaster er ikke en normal-zoom interessant, men små lyssterke(<f/2,8) og gode fastobjektiver i de mest kjente brennviddene(35mm ekvalent); 24, 35, 50, 85 og 135mm. Her er en video tatt med NEX. Morsom kar http://www.youtube.com/watch?v=hH_D1nz1PhA Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Sånn som folk maser om det å endre ISO så skulle man tro at man gjorde det for hvert bilde man tok. Og at man tar bilder hvert 5 sekund. Jeg har mitt speilreflekskamera stående på auto ISO 99% av tiden. Det er jo ikke gitt at alle stiller inn kameraet akkurat som deg. Jeg bruker f.eks. _aldri_ auto-ISO. De få gangene jeg har bruk for å gå ut av optimal ISO-instilling endrer jeg det gjerne for hvert bilde om nødvendig. Greit da at dette kan utføres med en knapp og et kommandohjul. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Sony NEX er et kurrant system, men mangler en modell beregnet for entusiaster. En NEX 9 hadde vært noe For de fleste entusiaster er ikke en normal-zoom interessant, men små lyssterke(<f/2,8) og gode fastobjektiver i de mest kjente brennviddene(35mm ekvalent); 24, 35, 50, 85 og 135mm. Word. Litt mer avansert modell (Nex 9?) + 35mm + 85mm (35mm ekvalent that is) hadde vært perfekt for min del. Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Ser ut til at Sony har fått til kontinuerlig AF rimelig bra - etter alt å dømme finner vi samme funksjon hos Nikon om ikke lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå